♥ perla ♥ Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Etter to år med "masing" og bearbeiding fra min side, har endelig mannen min funnet ut at han vil ha baby, og det med en gang ♥ Så nå har vi begynt å prøve Måtte bare si det til noen!
Seriøst Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Så bra!!!! Lykke til, håpe dere slipper å vente så lenge før spira sitter
♥ perla ♥ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Takk. Håper også at vi slipper å prøve så altfor lenge.. Veldig spennende å endelig prøve å få baby... Og veldig deilig at mannen også virkelig håper på positive tester, i motsetning til tidligere..
♥ perla ♥ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2010 Takk.. Håper også at vi slipper å prøve så lenge før den sitter.. Veldig spennende å endelig begynne å prøve å få baby, og at mannen er like ivrig som jeg er utrolig deilig.. =) Lykke til du og med nr 3!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Ååååå - så bra!!!!! Gratulerer Håper virkelig dere slipper å prøve så lenge som oss!! Maste også på mannen min i 2 år og nå har vi nesten brukt 2 år med prøving, 4 år tilsammen hvor jeg har vært ekstremt babysyk, hehe Det hadde jeg nå aldri trodd at vi skulle bruke såååå lang tid... Vi har en datter på 4 år fra før og hun var uplanlagt, men den aller, aller beste gaven vi kunne få, hehe Er kjempeheldig som har henne!!! Uansett - ønsker jeg deg lykke, lykke til og så håper jeg spiren din sitter fort Klem fra
♥ perla ♥ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2010 Tusen takk.. =) Så hyggelige folk som er her inne da! Håper du slipper å vente lenger! fire år er veldig lenge å måtte vente på baby, er allerede litt utålmodig jeg, og vi har nettopp begynt.. Men har som sagt vært babysyk i 2 år da.. Er veldig klar.. Har til og med navna klare.. tihi.. Klem tilbake ♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå