Gå til innhold

Endelig begynt.. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to år med "masing" og bearbeiding fra min side, har endelig mannen min funnet ut at han vil ha baby, og det med en gang ♥ Så nå har vi begynt å prøve :) Måtte bare si det til noen! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!!! Lykke til, håpe dere slipper å vente så lenge før spira sitter :D

Skrevet

Takk. :D Håper også at vi slipper å prøve så altfor lenge.. Veldig spennende å endelig prøve å få baby... :) Og veldig deilig at mannen også virkelig håper på positive tester, i motsetning til tidligere..;)

Skrevet

Takk.. :D Håper også at vi slipper å prøve så lenge før den sitter..;) Veldig spennende å endelig begynne å prøve å få baby, og at mannen er like ivrig som jeg er utrolig deilig.. =) Lykke til du og med nr 3!

Skrevet

Ååååå - så bra!!!!! Gratulerer :)

Håper virkelig dere slipper å prøve så lenge som oss!! Maste også på mannen min i 2 år og nå har vi nesten brukt 2 år med prøving, 4 år tilsammen hvor jeg har vært ekstremt babysyk, hehe :)

Det hadde jeg nå aldri trodd at vi skulle bruke såååå lang tid... Vi har en datter på 4 år fra før og hun var uplanlagt, men den aller, aller beste gaven vi kunne få, hehe :) Er kjempeheldig som har henne!!!

Uansett - ønsker jeg deg lykke, lykke til og så håper jeg spiren din sitter fort :)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk.. =) Så hyggelige folk som er her inne da! Håper du slipper å vente lenger! fire år er veldig lenge å måtte vente på baby, er allerede litt utålmodig jeg, og vi har nettopp begynt..;) Men har som sagt vært babysyk i 2 år da.. Er veldig klar..;) Har til og med navna klare..;) tihi..

Klem tilbake ♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...