Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Vært gift i 10, sammen i 15 år. Aldri kjøpt noe til hverandre på denne tullete amerikanske tradisjonsdagen!!! Det er kun handelens dag, akkuart som halloween! Bedre med små impulsive drypp til hverandre i hverdagen
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 absolutt ingenting. Vi trenger ikke valentinsday for å vise at vi er glad i hverandre. Synes denne dagen er så teit... når ble denne norsk liksom?? Tror nok at den yngre generasjonen vil benytte seg mer av denne, men aldri i livet om jeg kommer til å gjøre det
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Samboeren min er fra england og der er valentins dagen en kjempestor greie, saa maa nesten finne paa noe. Hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Ingenting. Eller kanskje han kan få et kyss eller noe. Han får jo en unge forhåpentligvis noen dager etterpå. Synes det får være nok gave.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Ingenting. Eller kanskje han kan få et kyss eller noe. Han får jo en unge forhåpentligvis noen dager etterpå. Synes det får være nok gave.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Ingen ting, vi feirer ikke valentines og akter ikke å begynne
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Etter 17 år sammen,er dette 1 året han får noe. I år blir det en datter:-D (har termin 11- så det kan bli forskudd eller etterskudd gave,hehe)
Gjest iliis Skrevet 1. februar 2010 #13 Skrevet 1. februar 2010 Syns valentinesday er en fin ting jeg. Trenger jo ikke å være store greiene. Men en dag man kan gjøre litt ekstra for dem man elsker:) Jag hadde kanskje bakt en kake? Skrevet noe fint på den? En søt bamse og et kort? Det hadde jeg blitt glad for iallefall:)
verdens heldigste mamma Skrevet 1. februar 2010 #14 Skrevet 1. februar 2010 Det er morsdag samme dagen, så jeg syntes det er jeg som fortjener pakke i år. Mannen min har kjøpt blomster de siste årene, så jeg satser på å få det. Og som flere andre over her, føder jeg ham et barn til snart Er i utgangspunktet enig i at man ikke burde trenge en spesiell dag for å gi hverandre noe hyggelig (og jeg gir mannen min gaver hele året!), men nå man som ham ikke tenker på dette ellers, er det hyggelig med en spesiell dag.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #15 Skrevet 1. februar 2010 Ingenting.. ) Den dagen går litt forbi i stillhet. Synes det er mye mere trivelig å få en liten oppmerksomhet, eller gi en oppmerksomhet andre datoer enn den som handelsstanden har bestemt seg for..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #16 Skrevet 1. februar 2010 Er vist samme dagen som det er mordsag i år så ikke bli forundret om dere får noe av mannen/barna. Vi reiser til Egypt i år. Vi har begge bursdag så det blir en kombinasjonsgave for bursdager, valentine, morsdag osv. Hvert år gjør vi noe sammen denne perioden eller kjøper oss noe stort og dyrt som vi begge har lyst på. Vi har fått oss nytt kjøkken ett år, new york, florida, grand canaria, nytt soverom osv. Ting vi nok alikeval hadde kostet på oss men litt koslig å gjøre det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå