Pølsa Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Babyen min på 8 måneder kastet opp en gang i natt, rundt kl. 01.00. Etter det sov hun greit hele natta, fikk pupp i morges og kasta så opp igjen. Virker i bra form, ikke feber og ok allmenntilstand. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun kaster opp? Ingen andre i familien er syke, og heller ingen i nærmeste omgangskrets. Og det er jo litt merkelig at hun skal få et eller annet oppkastvirus først, når ingen andre i nærheten har det? Det kan vel muligens være at hun har fått i seg noe hun ikke tåler, men da er det vel i såfall rart at hun kaster opp to ganger med mange timers mellomrom? Burde hun ikke da ha kastet opp hyppigere?? Glad hvis noen har erfaring å komme mer - kjenner jeg blir litt rådvill her.
#Ariadne# Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 ka vaere omgangsyke. men kan ogsaa vaere reaksjon paa noe hun har spist eller matforgiftning. vanskelig aa si .. ring lege vis du er usikker. men er ikke farlig med oppkast saa lenge du faar i henne nok drikke saa hun ikke blir uttorket
Pølsa Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Mulig det er omgangssyke, men jeg skjønner ikke hvordan hun kan få det som den første (har tre eldre barn)- hun er da aldri i kontakt med noen andre enn nærmeste familie, og ingen andre er syke....Mystisk. Foreløpig har jeg ikke fått i henne noe annet enn pupp, og da kastet hun opp, men skal fortsette å tilby puppen, så får vi se. Tar kontakt med lege om hun ikke klarer å beholde noe drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå