Gå til innhold

Han sendte en mld lille juleaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sitter her med et kaos av følelser og vet ikke om jeg tenker rasjonelt, så jeg trenger svar fra dere :-)

Jeg og mannen min har det litt vanskelig om dagen, skal ikke utdype det noe særlig da det kan bli langt

Jeg er redd jeg overdramatiserer eller er blind

Jeg stoler ikke helt på mannen min da han har løyet for meg mange ganger, jeg tror ikke han har vært utro eller noe. Men på mange andre saker som skal skape tillitt mellom oss, så er han ikke ærlig

Vi har vært sammen i 3år og har en liten en sammen. Han er godt voksen og har vært i tre seriøse forhold før meg

Han har mange venner, men har aldri hatt noen jentevenner

Så fant jeg mld på tlf hans (har ikke for vane å kikke på tlf hans, men jeg satt her og kjedet meg)

På lille juleaften hadde han sendt god jul mld til ei han har kjent i MANGE år... med masse klem fra XXXXX

Jeg synes det er koselig at vi sender julemeldinger, så den saken er jo grei. Men det som jeg synes var rart var at han hadde ikke sendt julemld til noen andre, ikke engang sine beste venner. Kun henne.

Jeg spurte (det er bare en uke siden jeg fant mld) hvorfor han bare hadde sendt mld til henne. Da ble han veldig i forsvarsposisjon:Næmen jeg har da kjent henne hele livet, er det så rart at jeg sender ei mld?

Dum som jeg er så kastet jeg ut, litt på spøk: Jaså, er det noe på gang? Da ble han irritert og svarte: Med HU, ikke vær dum a.

Jeg vet ikke jeg, ettersom jeg sliter med å stole på han fra før så blir jeg vel mer skeptisk, men please svar meg da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å svare deg dønn ærlig med min mening om dette, så har du absolutt ingenting med å sjekke telefonen hans og meldingene hans uansett å lite du måtte stole på han.... Ikke bare ødelegger du hans tilllit til deg, men du lager mer ut av noe som kanskje bare er en bagatell da meldinger kan tolkes på alle mulige måter av du som ikke har skrevet og vekslet meldingene... Kan være at han har sendt julemeldinger til andre oxo men har slettet de... Er mange muligheter og versjoner å se d på....

Men dette er ene og alene min mening...

Skjønner oxo godt behovet for å sjekke om d er noe han ikke forteller deg på telefonen, men det er like privat som din dagbok skulle vært...

Skrevet

Ja..... tusen takk for svar.

Nå føler jeg meg mye bedre

Skrevet

hei=) såklart skal man ikke sjekke meldingene til typen, men jeg har gjort det ofte jeg, blitt tatt på fersken mange ganger også, men det gjør ikke noe.. sier bare jeg er nysgjerrig jeg, hehe.. så nå har han likegodt satt kode på telefonen sin, så jeg ikke får sjekket ( dette er bare morro mellom oss ) jeg er helt åpen om at jeg er sjalu, og etter flere forhold der jeg har blitt bedratt stoler jeg ikke på en sjel... å d vet han.. sjalusien er ikke lenger ett problem for oss, da jeg holder d mest for meg selv, og gjør ikke noe nummer ut av om han feks snakker m en eks på byen. han gjør d ikke i smug, å jeg må bare velge å stole på han.. han sier : det er en grunn til at det er slutt med henne da.

men til deg: jeg synes ikke det der var noe du skal henge deg opp i jeg. noe sånt kunne jeg selv gjort ( joda, jeg er en stooor flørt, og er vel derfor jeg er sjalu selv, for jeg vet hva jeg selv er i stand til å gjøre, altså:ikke utroskap, men litt sms "flørt" ) jeg tror det der ble gjort for å være hyggelig.. å innholdet var jo ingen fare..

ro deg ned=)

Skrevet

Hei du :-)

Tusen takk for svar :-)

Det du skrev fikk opp øya mine, tusen takk

Du har reddet kvelden min

Når jeg ser det du skriver nå så må jeg jo glise litt av meg selv da... hehe

Uff, nei det er ikke bare bare å være sjalu gitt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...