mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 håper testene jeg har bestilt kommer idag! nå er jeg bare irritert!!! Hvis jeg ikke tester positivt, så bør bare tr komme straks! jeg skal iallefall aldri stole på disse "symptomene". Ser ut som om de bare er tr sympt uansett, ALLTID! fjooo, måtte bare blåse ut litt frustrasjon..
Nura72 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Skjønner deg SÅÅÅÅÅÅ godt :-( Jeg fikk dessverre uvelkomment besøk av TR i dag, hadde tenkt å teste i morgen... Æsj bæsj fillibombombom!! De symptomene har lurt meg også så ofte. Ikke lett dette, men vi gir oss ikke!! Masse lykke til videre,- det er jo fortsatt håp for din del :-) Klem
Nura72 Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Skjønner deg SÅÅÅÅ godt!! Her fikk jeg uvelkomment besøk av Tante Rød i morges, hadde tenkt å teste i morgen... Æsj bæsj filibombombom :-(( De symptomene har lurt meg også så ofte... Men vi gir oss ikke, skal holde motet oppe! Og for deg er det fortsatt håp, masse lykke til :-) Klem
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2010 hahaha! nå måtte jeg le litt høyt her æsj bæsj,hehe.. ja noe forbaska dritt det der! blir alltid deppa når den kommer, men så er d bare å stålsette seg til en ny pp! Og nye håp og muligheter er igang! Takk for svar, og lykke til Nura72
Nura72 Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Skjønner deg SÅÅÅÅ godt!! Her fikk jeg uvelkomment besøk av Tante Rød i morges, hadde tenkt å teste i morgen... Æsj bæsj filibombombom :-(( De symptomene har lurt meg også så ofte... Men vi gir oss ikke, skal holde motet oppe! Og for deg er det fortsatt håp, masse lykke til :-) Klem
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2010 hahaha! nå måtte jeg le litt høyt her æsj bæsj,hehe.. ja noe forbaska dritt det der! blir alltid deppa når den kommer, men så er d bare å stålsette seg til en ny pp! Og nye håp og muligheter er igang! Takk for svar, og lykke til Nura72
Nura72 Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Skjønner deg SÅÅÅÅ godt!! Her fikk jeg uvelkomment besøk av Tante Rød i morges, hadde tenkt å teste i morgen... Æsj bæsj filibombombom :-(( De symptomene har lurt meg også så ofte... Men vi gir oss ikke, skal holde motet oppe! Og for deg er det fortsatt håp, masse lykke til :-) Klem
Nura72 Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Beklager at mine innlegg kom flere ganger, fikk beskjed om at de ikke ble lagret... Kanskje administrator sletter dem? Skulle vært mulig å slette egne innlegg...
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2010 tror d har klikka for BIM hehe. innleggene kom flere ganger hehe!
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2010 ja det skulle det gått an til ja! hehe, mitt kom 2 ganger, jaja, innleggene kom iallefall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå