Gå til innhold

da er vi endelig i "riktig" månde :o)

Anbefalte innlegg

Har telt ned til denne månden siden jeg fant ut at jeg var gravid i juni, og endelig så er vi her :o)

Plutselig er ikke fødselen så langt unna og når denne mnd er over, så har jeg født :o)

Blir spennende å se hvor nær termin vi alle føder :o)

Lykke til alle sammen!

Fortsetter under...

hihihi!!! For en herlig følelse av skrekkblandet fryd:D har termin 20 februar, fødselen føles skremmende nærme men samtidig surrealistisk langt unna... Så utrolig rart at vi har kommet til februar, våååååååår måned!! Lykke til alle sammen:O) Måtte vi alle få masse konstruktive vondter innen kort tid:O)

Sånn er det her for meg også. Endelig februar:) Permisjon begynte i dag, så nå nærmer det seg. Men utrolig hvor fort det har gått også... Men synes de siste dagene har sneglet seg sakte av gårde.. Hva skal man finne på nå?? Har handlet og ordnet det meste, så nå er det liksom ikke all verdens å finne på. Hva skal dere gjøre??

Sånn er det her for meg også. Endelig februar:) Permisjon begynte i dag, så nå nærmer det seg. Men utrolig hvor fort det har gått også... Men synes de siste dagene har sneglet seg sakte av gårde.. Hva skal man finne på nå?? Har handlet og ordnet det meste, så nå er det liksom ikke all verdens å finne på. Hva skal dere gjøre??

Annonse

JAAAA,ENDELIG!!!!!

Det kan vi godt si;o)) Jeg har termin 13.februar og har håpet at fødselen kunne ha kommet hver dag i hele januar. Så nå bare slapper jeg av å koser meg. Enn så lenge;o)) Så vil det vise seg om hvilken dato sønnen vår kommer på.

Ønsker dere alle lykke til med fødsel. Og håper at vi får friske barn. Ikke en selvfølge for alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...