Gå til innhold

gravid med gift mann..flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet jeg er en tøyte osv.

Visste ikke at han var gift,Visste bare at han flørtet med en annen dame på stadiet vi møtte hverandre og stolte på han,da han sa det var meg han ville ha..Graviditeten var ikke planlagt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde for lenge siden en kjæreste som jeg fant ut allerede hadde en kjæreste og at hun var gravid. Det var lite morsomt... Han var en premieidiot!

Skrevet

Min stesøster fikk et barn i 2008 med en mann hun "bodde" sammen med.

Ikke så kult for henne å finne ut at all den tiden han brukte på å jobbe borte egentlig ble brukt sammen med hans samboer og felles barn.

Han klarte å holde spillet gående i over et år før hun fant det ut ved en tilfeldighet. Mange drittsekker ute å går.

Skrevet

Jeg Går på p piller så alt dette er et ekstra sjokk for meg her jeg sitter! Jeg vet ikke hva han vil..Fant bare ut gjennom en kollega at han var gift og konfronterte han med dette i ettermiddag.Han kom uventa på besøk..Havn bare bekreftet det og da ba jeg han dra.Han vet ingenting...

Orker ikke ta telefonen eller svare sms fra han,sletter og avsier alt ,utenom å lese..

Skrevet

Stakkars søsteren din:( Og hun andre dama

Glad jeg fant ut av det før det gikk for langt. Hun som allerede var gravid med ham ville fortsatt være sammen med ham, men de gjorde det visst slutt noen måneder etter fødsel. Har jeg hørt. Hun har det sikkert bedre uten ham

01:18

Skrevet

Sannheten kommer nok alltid fram til slutt,

Skrevet

Er du en tøyte fordi du har vært med en gift mann og blitt gravid ??

Jeg er INGEN tøyte,jeg har et nydelig gull med en gift mann,som sa han skulle være der for oss og still opp for den lille...Men noe skjedde og idag har han ingen kontakt,så her er det BF som er en TØYTE..

Skrevet

Kjære deg, du er ingen tøyte. IKKE tenk sånn om deg selv. Du visste ikke at han var gift.

Er han som er tøyta!

Håper det ordner seg for deg.

Klem fra meg :)

Skrevet

Jeg ville kanskje fortalt han om graviditeten. Både han og babyen i magen har godt av å kjenne hverandre. Nå kjenner ikke jeg til hele saken og forsvarer IKKE mannen her. Men la han forklare seg. Hvis han ringer, sender meld osv er han kanksje en som kommer til å ta litt ansvar? Jeg ville prøvd.

Og ikke DIN skyld at han er gift. Det er noe han burde ha sagt!

Lykke til. Håper du/dere kommer fram til en løsning som fungerer for deg.

Skrevet

Jeg ville kanskje fortalt han om graviditeten. Både han og babyen i magen har godt av å kjenne hverandre. Nå kjenner ikke jeg til hele saken og forsvarer IKKE mannen her. Men la han forklare seg. Hvis han ringer, sender meld osv er han kanksje en som kommer til å ta litt ansvar? Jeg ville prøvd.

Og ikke DIN skyld at han er gift. Det er noe han burde ha sagt!

Lykke til. Håper du/dere kommer fram til en løsning som fungerer for deg.

Skrevet

Hvis du vil beholde barnet tror jeg du bør fortelle ham det ganske snart slik at han får tid til å forberede både seg selv og kona. Jeg ville likevel valgt å vente til du var mer enn 12 uker på vei. Da slipper du å forholde deg til hans eventuelle "krav" om abort. Mange menn tenker på det som den enkleste løsningen først, selv om de blir glade for barnet bare de få vennet seg til tanken.

Skrevet

Jepp! Var det for noen år siden. Jeg visste det ikke før leeenge etter jeg traff han at han hadde kone, og var allerede superforelska da jeg fikk vite det.

Lang historie kort: Brøt opp av et mangeårig samboerforhold for å være sammen med han, for han sa han ville være sammen med meg og. Ble uplanlagt gravid. Han sa han elsket meg og skulle gå fra kona (bla bla bla... Den samme gamle visa vi alle har hørt før).

Han turte aldri fortelle kona det - jeg gjorde det pr brev tilslutt. Hun reagerte slik vi kan tenke oss....

Han treffer aldri barnet sitt pga han må ta hensyn til kona.

Men jeg ville aldri tatt abort. Du klarer deg bra alene! :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...