Gå til innhold

jeg føler at jeg mister melken mer og mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fullammet jenta mi på 3 mnd hele tiden, men nå er hun misfornøyd.. hun har gått opp litt lite, bare litt over et halvt kilo, på 3mnd kontrollen. da var det en mnd siden sist hun ble veid... men så hadde hun bare vokst 1,5 cm og da..

er gjennomførbart å gi henne pupp først også gi henne tillegg? for så å pumpe opp produksjonen min? jeg ønsker jo selvfølgelig å fullamme henne så lenge som mulig, gjerne til hun er 6 mnd.. hvis jeg gir henne tillegg, vil jeg klare å få henne tilbake på fullamming når produksjonen min har økt? og allr viktigs: klarer jeg å øke produksjonen min på pumping? hun suger ikke når det ikke kommer mere melk, da begynner hun bare å gråte, så hun klarer ikke øke produksjonen selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nå pumpet meg hver andre time i en uke(og hver tredje time på natta) med en elektrisk pumpe (i max 10 minutter sa helsesøstra) og det er vel det eneste vi kan gjøre for å få opp produkjsonen.det har desverre ikke hjulpet med så mye,men vet at det er mange som får opp produksjonen ved å gjøre dette i noen dager/en uke.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...