Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Vil du ta en titt på meg? Lurer på når vi blir gravid med nr 3, kjønn og evt termin?(Har blitt spådd graviditet i jan/feb/mars her inne tidligere) Ser du når jeg har el denne måneden? (sliter med å komme tilbake til normal syklus etter prevansjonsstopp for ca 8 mnd siden) Også lurer jeg på om jeg snart får fast jobb? Meg 201288 Han 121083 Takk for svar :-)
*Bambi + spire* Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Jeg må bare si at du MÅ prøve salviete, bare jeg så innlegget ditt så luktet jeg salviete! Jeg tror ikke du har EL ver mnd. Har du snakket med legen din? Mai er en god mnd for dere! Masse lykke til:) Du jobber i et yrke hvor det er mye jobb, men vanskeligheter for fast ansettelse. Det dukker opp en jobb rundt mars, dette tilbudet takker du nei til pga for lav stillings% eller fordi det er et annet arbeidssted. Tror fast jobb er mulig i juni en gang!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Takk for svar :-) Hvorfor salviete? Er litt grønn på områder ift å bli gravid, er nytt for meg i grunn ettersom nr 1 (som ikke var planlagt) og nr 2 satt som et skudd på første forsøk. Jeg har snakket med legen min ang ustabil syklus etter endt prev.bruk, men jeg fikk beskjed om å se det an. Når har jeg EL tror du? Ser du kjønn og hvor mange barn vi ender opp med? Har en gutt og en jente fra før. Håper du tar feil ang jobb for jeg kunne virkelig trengt en jobb snarest :-) Takk for tiden din :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Takk for svar :-) Hvorfor salviete? Er litt grønn på områder ift å bli gravid, er nytt for meg i grunn ettersom nr 1 (som ikke var planlagt) og nr 2 satt som et skudd på første forsøk. Jeg har snakket med legen min ang ustabil syklus etter endt prev.bruk, men jeg fikk beskjed om å se det an. Når har jeg EL tror du? Ser du kjønn og hvor mange barn vi ender opp med? Har en gutt og en jente fra før. Håper du tar feil ang jobb for jeg kunne virkelig trengt en jobb snarest :-) Takk for tiden din :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå