Gå til innhold

Utflod me blod! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske vært plaget med rikelig utflod, men etter hver fødsel (jeg har tre) har d bare blitt verre og verre. Må alltid bruke truseinnlegg. Og det kommer masse slimet hvit-gult hver dag. Har vært hoss lege, men har ikke funnet noe galt. Tok celleprøve for 1 år siden. Hadde mensen sist uke, og 2-3 dager etter at den var færdi har jeg fått utflod med litt mørkt i, brun aktik litt rødt. Hva er dette? Er skikkelig redd! Hva er galt med meg? Er redd jeg kan ha kreft eller noe... Har de siste måndene vært plaget av hard avføring, og av og til blod og slim i, men har blitt bedre den siste tiden... Kjempe kjmpe kjempe redd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være rester etter mens da... umulig å si, men tror ikke du skal være bekymret for kreft.

Hvis du har mye hard avføring over en periode så blir gjerne tarmen irritert og produserer slim, er veldig vanlig. Eller om du har vært forkjølet i det siste så kommer det slim.

Men om du er veldig bekymret bør du jo snakke med en lege.

Lykke til

Skrevet

ja... er fæl til å vente i det lengste med å gå til legen :S men har bestilt meg time nå da... Bedre med en sjekk for mye enn en sjekk for lite....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...