Gå til innhold

Noen som vil se her litt? Kan se igjen.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Ville du/dere "sett" om dere "ser/føler" at jeg kommer til og få han jeg liker nå, og når jeg får min første unge? Har veldig lyst på min første unge før jeg blir 20, kommer jeg til og få det?

Og vis det eventuelt er no annet positivt dere får opp på meg? :)

Født: 05.09.92

Kan se igjen om det er ønskelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trur du blir 22 før du får barn (ikke det at det er gammelt...)

han gutten er litt vanskelig og få inn.. Er han litt sjenert.. Føler liksom at det kan bli noe, men at det kanskje er du som må ta initiativet...

Ser du på meg??

Når gravid? kjønn? 280384

Skrevet

Jeg tror du kan få han hvis du vil, men du må som monca sier ta iniativ, samtidig føler jeg ikke at det er han du får barn med, det iallefall ikke noe han ønsker nå..Tror du får en jente først og så 2 gutter. Jeg føler at du er over 20 når du får ditt første barn.

Kan du se på meg?

Når tester jeg positivt midten eller slutten av februar?

Kjønn?:)

Takk:)

Skrevet

Okei.. Nei er jo ikke det da.. Hehe:)

Han er ikke sjenert igrunn, men han er VELDIG opptatt av utseende og kroppen til jenter, og spess at de skal ha store bryster ogsånt, noe jeg ikke har.. Og jeg har fortalt han at jeg liker han og jeg prøver og spør om han vil finne på noe ogsånt, men får ikke noe ut av det liksom, for vi får aldri finne på noe alene.. Enten er det nede hos broren min vi er eller så kjører vi rundt forbi bare med som regel en eller flere med...

Klarer du se noe mer på/ang han vis du får fødselsdatoen da? Isåfall er han født 17.05 ( 22 år)

Føler du vil bli gravid med en jente ( får litt blandene mnd opp jeg, fikk opp februar og mai) Hmm, kanskje du blir gravid en av de mnd eller før mai? :)

Skrevet

Okei.. Åssen da? Jeg spør jo ofte om han vil finne på no, men han vil aldri finne på noe alene, så ikke så lett + jeg har jo fortalt at jeg har likt han så han vet det..

Okei.. :)

Takk :)

Føler du tester positivt i mindten kanskje rundt 20-21 ca :)

Får opp både jente og gutt jeg.. Har du noe fra før kanskje?

Skrevet

Glemte og skrive takk..

Tusen takk begge to :)

Skrevet

Hm..føler litt at han kanksje ikke helt "ser" deg slik du ønsker.. Forsøk og ikke ta kontakt på noen dager ogs e om du hører fra ham..som sagt du kan få ham hvis du vil, kanskje mindre iniativ er trikset? At han må jobbe litt for deg:) Tusen takk for svar:) Har ingen barn fra før, føler selv at jeg får en jente, men monca har nok rett på gutt..sambo tror også vi får en gutt:)

Skrevet

Okei, takk..

Om jeg ikke tar kontakt skjer det ofte han sender en meld.. Men er bare " Hei. Skjer? " Har prøvd det før og ikke ta kontakt på en stund, og da tok han kontakt med meg..

Så aner ikke hva jeg skal gjøre for og få han jeg.. :/

Hehe, skjønner.. Kanskje derfor jeg får opp begge deler, pga du føler jente også kanskje det er gutt..

Åsså har evnene "tulla" med meg litt de siste dagene, er litt sliten også nå så kan være derfor jeg ikke helt greier og få orgentlig svar på det.. Men skal stikke innom i morgen og se om jeg får opp kun et kjønn da om du vil? hehe :)

Og takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...