fått nr 2 <3 Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Noen som vet om de tar hensyn til de som har lang reisevei der? Har 10 mil pr. vei og termin nå på onsdag. Terskelen min er lav for å ta kontakt om det skulle skje noe ettersom jeg ved forje fødsel ikke hadde noe smerter før i siste time av fødselen, var helt tilfeldig at JM her oppdaget at jeg var i fødsel med rier og åpning(fødte den gang på orkanger). Så jeg tenker, om det starter, kommer dit å så gir det seg, blir jeg evnt. sendt hjem igjen? Å så litt tanker rundt evnt. igangsetting. Om ikke noe skjer før den 9 feb. så skulle jeg ringe for time til overtidskontroll. Men kan ikke se for meg at det er noe særlig å kjøre(jeg kjører da evnt. inn alene,er alene så derfor) inn, bli sjekket å bedt om å komme inn dagen etter for å bli satt igang. Har heller ingen jeg kjenner i tr.heim som jeg kan ligge hos. Noen som er langveis fra som vet litt sånt?
Seemly Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Jeg fødte min første i Tromsø, bodde ca 11 mil unna, riene var svake og ingen særlig åpning. Jeg fikk beskjed om å ta meg en tur rundt i byen, siden det ikke så ut som fødsel ennå. Men de ba meg ikke dra hjem. Uansett så ble riene så vonde, så jeg ble ikke lenge i byen og fikk rom på sykehuset ganske etterpå, selv om det var lenge til fødsel da og...
fått nr 2 <3 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Takk for svar Ja det er litt kjedelig om man blir sendt hjem og ting tar seg opp utover kvelden/natten her ettersom vi har delt legevakt med flere kommuner og kan risikere å stå uten noen ambulanse, har også ferje inni bildet her så det tar tid å komme seg fram liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå