Gå til innhold

Hvor mye STRØM bruker dere i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har vi brukt 2401 kWh i januar. Syns det var mye jeg !,- men det har jo vært isende kaldt, mindre enn ti minus store deler av mnden - her vi bor. Hva er "normalt" mon tru? Hva har dere brukt?

Vi bor i et stort gammelt hus, har varmepumpe, men fyrer også MYE med ved.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker 25 000 kwh i året, familie på fem, hvor av to voksne og en tenåring. Huset er på 250 kvm. Perioden i året vi bruker mest er sept - og ut desember faktisk.

Skrevet

Mye mer enn dere hvertfall... Vi ligger på 35-40 000 pr år. Har et dårlig isolert hus så dermed flyr kilowattimene.. :o(

Skrevet

Har et hus på over 300 kvm, og bruker i underkant av 20 000 kwh i året. Har to vedovner som vi bruker flittig. Vi er en liten og en stor i huset.

Skrevet

Vi har også et gammelt hus og regner med det blir rundt 35 000 her også :s

Skrevet

Wow, så flinke dere er! Synes vi er ganske flinke som holder oss på 25 000, men nå må jeg si at vi har gått opp 5000 etter at eldstemann ble tenåring, og lilletroll bader i det store badekaret. Samt at vaskemaskina går oftere også..

Skrevet

vi har i januar nå brukt 3477 kw. er ikke så ille det, det er 303 mere enn i des 09.men nå har vi hatt sprengkulde hele jan, så ble positivt overrasket.

Skrevet

Hehe, ja, jeg tror tenåringer bidrar sterkt til noen kwh ekstra. Selv er vi 3-åringen og meg, så det er grenser for hvor mange dusjer og halvtommer maskiner vi bruker:) Ellers er vi flinke til å ikke ha det varmere enn 21 grader, samt vi konsekvent slukker lys og stenger dører til rom som ikke blir brukt. Bruker å si jeg er miljøvennlig, men kanskje også litt sparsommelig:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...