Gå til innhold

Noen som vet om det finnes en søsken/tvillingvogn som oppfyller mine ønsker?

Anbefalte innlegg

Jeg ønser en søsken/ tvillingvogn som har følgende:

* separate kalæsjer

* full liggestilling på begge

* "vegg" mellom barna

+ helst: håndbrems og at man kan ha 1 barn mot seg og 1 mot kjørerettning (vil ikke ha sån at de sitter etter hverandre i vogna, men at man kan velge om begge skal sitte samme vei eller hver sin vei)

Håper noen vet og kan gi meg navn på en slik vogn :) :)

Fortsetter under...

Har ikke både Easywalker og TFK "vegg" mellom? Tror det, men de har i alle fall separate kalesjer. BabyTravel har også vegg, og separate kalesjer. Hvordan er det med nye OTH, jeg har en eldre slik en og den er suveren å trille, men den gamle har jo ikke separate kalesjer,da. Har aldri savnet det.. Kjekt å kunne lukke inn den lille helt så den får full skygge om sommeren ;-)

Vi har easy walker og er meget fornøyd med den. Den mangler håndbremsen, men er en god og lett vog. Den tar liten plass når man legger den sammen og er lett å trille. Det er "vegg" mellom barna og separate kalesjer på modellene produsert fom 09. Vi hadde hardbag til babyen. denne var vendt mot oss når vi trillet. håndtaket på vognen er lett å justere og passer for både høye og lave foreldre. Med en far på 1,90 var det mange vogner som var ubehagelige for han å trille på. Kort sagt har vi vært veldig fornøyde og jeg anbefaler denne på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...