tre_prinsesser Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Er mange i familie og vennekrets som venter denne våren, inkl. oss da. Men er så tom for ideer til hva vi kan gi som er litt mer originalt enn å gi klær, men som er nyttig... Hva kunne du tenke deg å få? Andregangs, hva var det beste du fikk?
Terese med to jenter Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville blitt veldig glad for en sånn ramme til gipsavtrykk av fot/hånd eller begge deler. Tror jeg så de på kidsandcare.no, eller var det en annen nettbutikk. Altså en ramme med utstyr til å lage fot- og håndavtrykk, de var veldig fine. Spørs hvor mye penger du vil legge i det. Ellers så går det jo an med fine fotoalbum til å ha babybilder i....
Terese med to jenter Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Det var på barneshoppen.no jeg så de gipsrammene
ano`num *17.03.10* Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Strikket klær. Mamma kom med masse apotekvarer til oss begge. (men det viste jeg om da) Tilbud om barnepass til eldste så far fikk være på hotellet sammen med oss. Leker er jo også en ide. De vokser jo fort! Ellers er jeg mest glad i ting jeg kan velge å bytte. Både om det er noe jeg "ikke liker" eller kommer til å bruke (som feks gensere med hette på) eller om jeg bare trenger å bytte str på det siden det alt er mye klr i samme str fra før av.
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg hadde blitt veldig glad for hjembakte boller / rundstykker ol
lillebeth Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Hei! Mange små er mer opptatt av selve merkelappen enn bamsen og nå får man kjøpt kosekluter og puter med merkeplapper sydd på over det hele, søte og populære hos barna, selges hos alexi og sprell
Ronja&Odin Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 alle er somregel veldig opptatt og kjøpe ting til babyen før fødsel,, men glemmer helt seg selv. jeg hadde blitt kjempe glad for klær til meg selv jeg... enten joggebukse+genser eller noe som passet årstiden... så lenge det var godt og behagelig og ha på og jeg kunne bruke det hverdags:)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Bleiekake har jeg laget med stort hell 3 ganger. Moro å lage, nyttig gave og foreldrene ble glade. Også ha jeg ofte tatt med noe bakverk som jeg har sagt fa om på forhånd, så slipper foreldrene tenke på servering.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Du kjøper to pk bleier, jeg har pleid å kjøpe en i str 1 og en i str 2. Så ruller du hver enkelt bleie og setter på strikk. Deretter setter du bleierullene sammen til en stor sirkel, en litt mindre, en enda mindre, slik at du får etasjer. Knyt søyfebånd/gavebånd rundt hver sirkel, heng på litt småpakker eller en bamse, gulpeklut, smekke, sokker e.l. His du googler, så finner du bilder. Eller så kan jeg legge ut bilde av mine hvis du vil.
oscaroni Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 åh....stili! Skal google litt, dette var lurt! Thanks!
Mina™ Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 googlet bleiekake, di var kjempe tøffe. Kunne tenk meg ein slik selv
tre_prinsesser Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2010 Glemmer jo helt å svare på mitt eget innlegg, takk for så mange gode ideer dere! Har laget bleiekaker et par ganger tidligere, men denne gangen er det fire med termin på 2 måneders radius, pluss at jeg selv bare er 7 uker unna termin nå så tror rett og slett ikke jeg orker å starte på det... Men det er helt klart en super gave å få! Hjemmebakt høres kjempedeilig ut, tror kanskje jeg skal ønske meg det selv, hehe! Mulig jeg går for pleieprodukter til mor, ala masker og kremer eller no, men føler igjen da at pappa og babyen ikke får noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå