Gå til innhold

Agape salong Oslo... IKKE ANBEFALT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg, svigermor og mamma på brudekjole jakt. Etter mye leting på forskjellige salonger var vi på tur til Agape Avd. Oslo.... Men du verden hvor skuffet jeg ble :( Ikke var det service å få, å de hadde kun EN kjole i min str inne, å det var en kjole jeg ikke likte engang. Vi ble dårlig behandlet med noen sure miner og "giddaløs" humør. Forferdelig sier jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive om en helt motsatt opplevelse....

Jeg kjøpte min kjole på Kristins Brudesalong på Lillestrøm. Var der sammen med forloveren min og svigerinnen min og vi hadde med sønnen min som da bare var 3mnd. Dette var ingen problemer for de som jobbet der og vi fikk veldig god servise hele tiden :)

Jeg fikk prøve så mange kjoler jeg ville og jeg tror vi var der i over to timer.

Hyggelig personale med godt humør :)

Anbefales for alle som bor i området!

Skjønner deg og at du ikke hadde en bra opplevelse. Synd, for det skal jo være spennede og gøy å prøve brudekjoler.

Håper du finner drømmekjolen din et annet sted :)

Skrevet

Heia.

Vi var på Agape Salong i Oslo Sentrum, er den jeg snakker om.

Vi var også på Lillestrøm på Kristins Brudesalong på lørdagen, der var det så fult, jeg sto som nr 7 på listen, å fra vi kom til vi bestemte oss for å gå gikk det 3 kvarter. Da hadde dem enda ikke blitt ferdi med noen av de 3 som drev på, å flere folk strømmet på. Det var veldig trangt der tilslutt, jeg fikk liksom ikke sett så mye. Det er jo selvfølgelig noe annet når man får bestilt time, der er mange jeg kjenner som skryter av Kristin, men jeg maktet ikke å stå å vente i ett så trangt lokal. Men nå har jeg funnet den rette kjolen :) så nå gleder jeg meg til å dra tilbake for å prøve den en siste gang for så å bestille og betale :D

Skrevet

Hadde du bestilt time på forhånd? Det hadde jeg, og hadde en helt annen opplevelse. God hjelp, og hyggelige mennesker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...