Gå til innhold

Her er min historie;)

kaffeplante

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo holdt til på Assistert befrukning en god stund nå og en del andre forum før vi ble prøverørsprøvere.

Vi var i gang med vårt andre forsøk og startet med nesespray lørdag 16.januar.....har siden hatt fokus på å få av noen kilo ekstra uten å lykkes....skulle begynne med Puregon-sprøyter torsdag 28.januar på kvelden.Jeg tok jo som man må en graviditetstest for å uteluke en eventuell graviditet før sprøytestart.......til mine stoooooorrrrreeeee overraskelse var det 2 streker der som kom med en gang.....jeg ble helt satt ut og grein hele veien på tur til jobb.....klarte ikke å konsentrere meg...så dro på legekontoret og tok en test der også....og den var også positiv.......

Altså vi har klart det helt på egenhånd igjen og vi er GRAVIDE:):):):):):)

Har ikke gått opp for meg enda riktig.....men er veeelig glad og lykkelig,-kan nesten ikke tro at det er sant.

Ville bare dele min solskinnshistorie her inne med dere siden mange av dere her inne har holdt til på Assistert befrukning-forumet.

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye & velkommen hit :-)

Skrevet

Tusen takk for det:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Så utrolig koselig. Kos deg som gravid:o)

Skrevet

:-D! Gratulerer kaffeplante m/kaffebønne! Så vidunderlig livet kan være?!?

Din historie er helt lik min! Jeg gikk også på nesespray for mitt 3. og siste forsøk på Hausken (har ett forsøk før Hausken) og testet positivt 12 dager før sprøytestart! Nå er jeg et sted mellom 10+1 - 10+5 og skal på min 4. UL onsdag :-)! Håper alt ser bra ut da også! LYKKE TIL videre med svangerskapet - 2010 er året!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen inn hit. Deilig at det begynner å bli flere her inne :)

Skrevet

Så fantastisk historie! Gratulerer så mye, og velkommen hit!

Skrevet

Gratulerer så mye & velkommen hit :-)

Skrevet

Gratulerer! For en fantastisk historie :) Kos deg masse.

Skrevet

Hjærtlig takk!!Ja gleder meg masse og ser frem til første UL som blir snart:)

Skrevet

Gratulerer så mye, kaffeplante! Veldig hyggelig at vi blir flere her inne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...