Gå til innhold

Cyclogest - utsetter den mensen ?

Anbefalte innlegg

Har skrevet et lignende innlegg lenger nede, men sitter her helt tullete i hodet og trenger gode råd.

Skal teste om jeg er gravid i morgen, med blodprøve, er to uker siden innsett av fryste egg. Har testet negativt med test fra CB. Har ikke fått mensen, så håper i det lengste at jeg har blitt gravid likevel. Kan det være Cyclogesten som gjør at jeg ikke får mensen ? Kan jeg likevel være gravid, bare at hcg-nivået enda er for svakt til å slå ut ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141369912-cyclogest-utsetter-den-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper at jeg har en spire inni der, selv om det er lite sannsynlig nå.

En graviditetstest burde vel slå ut positivt nå dersom jeg var gravid, er 15 dager siden jeg fikk satt inn egg.

Testet du positivt selv om du blødde, og isåfall på hvilken rd ?

Annonse

heisan:)

nei jeg kom omtrent ikke så langt til å teste engang jeg:( men hade selvfølgelig snik testet men ikke antydning til noe positivt...og på den tiden jeg testet ville den nok ikke slått ut uansett siden det da var før rd 9......

Det er ikke sånn at Cyclogest uten videre utsetter mensen, det varierer fra person til person.

Mest sannsynlig skulle testen ha vist positivt for deg nå, men det finnes eksempler på de som tester positivt sent. Vi vet jo når EL var, men ikke hvor lang tid det tok før egget fester seg, og det varierer også fra person til person hvor raskt man utvikler HCG. Uansett så får du sikkert svar etter blodprøven - lykke til!

uffda...:( så lei deg du da....klemmepå...

skal ikke være så lett dette her nei...på tide med masse oppturer ettehvert...håper virkelig det går din vei chanel81...

det er ikke så mye man får gjort verken fra eller til...men huske at de aller fleste lykkes tilslutt...ikke gi opp;)

Klem tilbake :)

Skal ikke klage jeg, har en nydelig gutt på snart 4 år fra et tidligere forsøk - så ett barn har vi iallefall vært så heldige å få. Mange som ikke får det engang.

Enn du ? Har du barn, evt har du blitt gravid nå ?

hei:)

men da vet du ihvertfall at du ikke er ett "umulig"tilfelle for å si det sånn...:))

jeg har en søn på 11 år som er hjemmelaget(ike med min nåværende mann)...men siden den gang har jeg fått tette eggledere:(

blitt gravid to ganger for noen år siden men endte i sa i uke 8 begge to dessverre...'

holder på med vårt 3 forsøk nå..ul på fredag..så da blir det nok uttak uke 6:) og håper på at alle gode ting er 3;)

Annonse

:( Triste skjebner dette her!

Slutta med crinone og progynova i dag, etter jeg hadde snakket med Porsgrunn, så nå er det bare å vente og håpe mensen snart kommer, så vi kan planlegge neste runde...

Nei, det er ikke lett!

Trøsteklæm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...