Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Lillemann her er 3 uker gammel. Jeg fikk tette melkeganger i løpet av natt til i dag. Var oppe etter amming og masserte og håndmelka for å tømme så godt som mulig og smurte på mentholatum. Har hatt det en gang før, og da var dette nok til at det løsnet, men ikke denne gangen.... Hele dagen har jeg ammet hyppig, massert, håndmelka og massert under varm dusj, men får det ikke til å slippe. Og det er jo grisevondt!!! Er livredd for at det skal bli betennelse av det. Noen som vet hvor lenge det kan vare og fremdeles være håp for å få det til å slippe?
Bente&Marius09 Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 fortsett med et du gjør! Jeg har gått med det hele dagen selv, pga at lillegutt ikke har vært sulten. Men jeg pumper meg først, så dusjer jeg i kjempevarmt vann, etterpå masserer jeg med babyolje, åså legger jeg til Marius han klarer alltid å dra ut mer melk enn den elektriske pumpa Uansett masse lykke til
Julelita Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Underskriver denne - pump, dusj, få ut mest mulig melk før du legger den lille til. Håper at det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå