Sussapia Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg må fortelle noe her , noe jeg er litt flau over men jeg blir bare så frustrert .. Jeg er så redd for at jeg ikke er gravid .. Men hvorfor i alle dager er jeg det ? Jeg har tatt to tester som var positive og jeg har ikke fått mensen , noe jeg burde fått for lenge siden .. Jeg har vært på apoteket og spurt om det kan være noe sjans for at jeg ikke er gravid , men de sier at jeg må nyte det , og bare tro på det .. Fordi jeg er gravid !!! Kan jeg ikke bare skjønne det ? Jeg er så redd bare .. For at dette skal være en drøm , men det er jo ikke det. . Det var en drøm , men nå er den kommet til virkelighet .. Noen flere som har det sånn ? Jeg er GRAVID!! Tenk deg det .. Og nå gleder jeg meg bare til tirsdag , til jeg skal til legen .. og snart skal jeg på sykehuset og sjekke at alt er bra med meg , diabetesen og lille knøttet
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Skjønner hva du mener, og hadde det nok ganske likt som deg første gangen! Det som hjalp meg nå- for å få banka det inn i hodet at jeg faktisk ER gravid, var å ta en CB digital-test hvor det faktisk står "gravid" svart på hvitt. Føltes litt mer sikkert liksom=) En ting som skuffet meg litt forrige gang husker jeg, var imidlertid legebesøkene- så ikke ha for høye forhåpninger til dem! Trodde liksom at han skulle sjekke at jeg virkelig var gravid eller no, men neeeida de sjekker jo bare urin og blodprosent, blodtrykk og andre kjedelig ting...Da var det mye bedre å betale for en privat UL-time og få sett fosteret m egne øyne- at det virkelig var liv der inne og ikke bare innbilning:)
☆septemberbarn☆ Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Følet på samme måte.. Men gratulerer!! Tror ikke det vil gå opp for meg før jeg ser det dunkende hjertet og kan rope det ut til hele verden.. Gud, som jeg gleder meg :-)
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Skjønner veldig godt hva du mener!! Har det litt sånn selv... Er i uke 10 nå og skal på privat ul til tirsdag. Tanken som streifer meg noen ganger; tenk hvis ul'en viser at det ikke er noe der... Uff.. Er jo kvalm og dårlig, men alikevel... Skal bli godt å få det bekreftet og se det selv!! Må og si at 1.svangerskapskontroll skuffet litt.. Kunne jo gått der uten å være gravid i det hele tatt for de sjekker jo ikke dét...
Sussapia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 aah , jammen vettu hva jeg er så redd for .. hehe .. at jeg nå tar en digital test også står det ikke gravid .. Da tror jeg at jeg stryker med omtrent .. men det burde jo ikke skje .. jeg er oppblåst , trøtt , tatt to tester ,ikke fått mensen og har ømme pupper .. Det ville jo vært helt merkelig .. Herregud ..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Såklart er du gravid!! Ta en digital test du, da får du det svart på hvitt og slipper å lure mer;)
Sussapia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2010 Ja jeg får gjøre det i morgen ta en test etter jobb ! Aaah , jeg blir så glad av å få tilbakemeldinger her .. Skulle ønske det var noen jeg kunne snakket mer om utenfor Barn i magen også , som jeg kunne delt gleden og prata mye med om det .. Blir liksom noe annet å få kontakter som er gravide og sånn , som vil snakke om det , enn å snakke med typen om det Selv om det også er koselig!
Sussapia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2010 Reiste på apoteket i dag og skulle kjøpe test .. Og fortalte situasjonen min om at jeg ikke helt trodde på at jeg var gravid ( selv om jeg har ømme pupper og merker jeg er oppblåst .. ) hu på apoteket syns nok jeg var en smule teit , hehe .. hun sa at testene var sikre og at hvis jeg hadde tatt to stykker var det nok ikke noe poeng i å ta fler Såå .. da er jeg vel gravid da
Sussapia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2010 Reiste på apoteket i dag og skulle kjøpe test .. Og fortalte situasjonen min om at jeg ikke helt trodde på at jeg var gravid ( selv om jeg har ømme pupper og merker jeg er oppblåst .. ) hu på apoteket syns nok jeg var en smule teit , hehe .. hun sa at testene var sikre og at hvis jeg hadde tatt to stykker var det nok ikke noe poeng i å ta fler Såå .. da er jeg vel gravid da
nanni79 Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 ja det er helt uvirkelig. jeg kjenner jo at jeg ikke er som jeg pleier, og prøver å fortelle meg at det er virkelig. har bestilt en tidlig ul for virkelig å se at det er noe der med et hjerte som banker... hvor langt er du på vei?
Sussapia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2010 Jeg er seks uker i morgen er jeg ganske sikker på .. Hvertfall regnet ut fra sist mens .. Gud , 6 uker Artig ! Du da ? Skriv en privat mld til meg da vel Klarer ikke helt å følge med på debattene her .. hehe Distre jeg nemlig
Cat&Gullungene Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Du er IKKE alene, og slett ikke dum. Denne graviditeten er såååå ønsket, at jeg kan nesten ikke tro og fatte at det virkelig er sant!!! Og vet du hva, jeg har tatt 4 tester jeg, to vanlige og to digitale. De vanlige fordi det var to i pakka og jeg ville være helt sikker dagen etter. Noen dager senere tok jeg en digital med ukesindikator, og en uke etter det fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle kjøpe en digital med ukesindikator til, bare for å se at den viste at jeg hadde gått en uke fram. Alt har vært positivt og ukene er riktig, men allikevel, enda, kan jeg begynne å lure... For ikke å snakke om at jeg ber til Gud 10 ganger om dagen at alt bare MÅ gå bra. ...føler meg dum jeg også ;-))))
Sussapia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2010 Heldigvis er det fler enn meg hehe .. Ja ikke sant , det er så utrolig ønsket ! Jeg er så glad for at det er skjedd , men samtidig redd. . men nå er jeg faktisk ikke så veldig redd tenker mest på at det skal gå bra og at jeg skal klare dette! I morgen er det legen og det blir spennende å se hva jeg får vite og hva vi prater om da
Cat&Gullungene Skrevet 1. februar 2010 #14 Skrevet 1. februar 2010 Er heller ikke redd for at jeg ikke er gravid lengre, men er bare så superbekymret for om alt skal gå bra. Men det går jo bra ;-))) Hvor langt er du på vei? Jeg er bare 5+2
-S- Skrevet 1. februar 2010 #15 Skrevet 1. februar 2010 Føyer meg bare på her.. For min del hjalp det godt på å være på UL, fikk se det lille hjertet som banket:)
Sussapia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 1. februar 2010 Jeg er 6 + 0 i morgen Hvertfall det jeg har regnet ut Koselig at det er flere som er som meg .. Problemet av og til er også at hvis jeg ikke kjenner at jeg er trøtt eller har vondt i puppa , så tror jeg at jeg ikke er graivd.. Men man har jo ikke symptomer hele tiden .. Det er jo veldig induviduelt
14september? Skrevet 1. februar 2010 #17 Skrevet 1. februar 2010 Jeg er nå 8+1 men klarer fortsatt ikke helt å tro på det... Var på privat UL forrige uke, og så hjertet som banket og sånn, men det ble egentlig ikke mer virkelig fordet... Tror jeg må vente til magen vokser jeg...
voe Skrevet 2. februar 2010 #18 Skrevet 2. februar 2010 Hei Jeg har følt det på samme måte som deg. Hvis man ser bortifra den konstante kvalmen og de ømme puppene er jo kroppen akkurat som den pleier å være Tenkte sånn at jeg innbilte meg at jeg var kvalm og øm. Men i går var jeg på første kontroll og da kjente legen på livmoren min innenfra og kunne kjenne at den var så stor som den skulle være når man er 8 uker på vei Hun garanterte at det var noe der Jeg ble veldig lettet over det Håper alt står bra til med deg også
voe Skrevet 2. februar 2010 #19 Skrevet 2. februar 2010 Hei Jeg har følt det på samme måte som deg. Hvis man ser bortifra den konstante kvalmen og de ømme puppene er jo kroppen akkurat som den pleier å være Tenkte sånn at jeg innbilte meg at jeg var kvalm og øm. Men i går var jeg på første kontroll og da kjente legen på livmoren min innenfra og kunne kjenne at den var så stor som den skulle være når man er 8 uker på vei Hun garanterte at det var noe der Jeg ble veldig lettet over det Håper alt står bra til med deg også
Sussapia Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #20 Skrevet 2. februar 2010 Voe Sjekk innboksen din ! Har skrevet til deg der , lettere å følge med ! kjenner jeg blir gal av å følge med på alle debattene .. Henger ikke helt med om dagen
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #21 Skrevet 2. februar 2010 jeg tror det er ganske normalt å tenke sånn! Tenker slik selv til tross for 4 testpinner (alle positive) og 1 der det sto klart "GRAVID 2-3" og jeg er alikevel urolig for at dette er noe jeg innbiller meg hehe Skal til legen i morgen og gleeeeeeeeeeeder meg til å få høre det fra en som har peiling....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå