Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Må nok ta underlivsundersøkelse pga at jeg har hatt 2 blødninger pr.mnd,like lange,4 dager.Eneste som er forskjellen er at den ekstra blødningen så blør jeg mindre enn vanlig mensen (vanlig mensen blør jeg MYE de 2 første dagene!). Jeg har hatt 4 menser etter keisersnittet som var den 16.9.Den 1 mensen var den 11/11.MYE blødning,mer enn før graviditeten.Varer i ca 4 dager! Så fikk jeg en mellomblødning den 21/11.Lite blødning,sånn at jeg kunne bruke bare truseinnlegg.Men blodet var helt mørkebrunt med svarte flekker i.Den varte i 4 hele dager. Så fikk jeg den 2 mensen den 7/12.MYE blødning og varer igjen i ca 4 dager.Så enda en mellomblødning den 16/12.Den var like sparsom som den forrige,og like mørkebrunt blod.4 dager igjen.. Så enda en mellomblødning,den 30/12,jeg trodde det var mensen som kom,men den varte i bare 1 dag! Og så kom den 3 mensen,den 1/1,like MYE blod og varte i de vanlige ca 4 dagene. Så mellomblødning IGJEN.Like mørkt blod,men blødde mere enn de andre mellomblødningene,måtte bruke BIND.og den varte i 5 DAGER! Og så kom den 4 mensen den 26/1.Den varte i bare 3 dager.Like mye blødning de 2 første dagene som de vanlige menser nå etter keisersnittet! Så nå er jeg dritt lei blødninger! Vil ha noe prevensjon! Og skulle som sagt ha tatt en Gu,for det har jeg enda ikke hatt etter keisersnittet! Er vel viktig og sjekke opp hva det er som gjør at jeg blør så mye! Det er ikke bare dette jeg gruer meg for,det er også det at jeg har hemoroider igjen! Er sikker på at denne gangen vil ha sjekke dem..Uff..Har vært så plaget av hemoroider altså! Skulle ønske jeg kunne operere dem vekk,men er så redd for smertene etter operasjonen,har lest man får så mye smerter etter på..Og jeg orker bare ikke mere smerter! Jeg skal også høre om jeg får noen tabletter for å slutte og røyke,håper jeg får det! Gruer meg ikke for å spørre om det altså..Men det er jo det andre jeg skrev altså.. Regner også med at jeg sikkert må ta blodprøve for å sjekke om jeg er blodfattig,siden jeg har blødd så mye! Rart vis jeg ikke er det..
Rampongi Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Masse lykke til. Det er jo bedre å begynne å nøste opp i hva som skjer med kroppen din, enn å gå å grue og tenke på det, ikke sant? Det går helt sikkert fint. Kjøp deg noe godt eller pent etterpå, det fortjener du!
meg & to små vampyrer Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Slapp av, det går helt sikkert bra. Og legen er vant til alle mulige rare spørsmål. Hemorroider er ganske vanlig og ikke flaut heller. Blødninger er noe herk. Å ville slutte å røyke er kjempebra, flink du er:) Lykke til.
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Det er ikke direkte flaut det med hemoroidene...Kansje litt da..Men det jeg gruer meg for når det gjelder det er hvis han vil undersøke hemoroidene! Uff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå