Gå til innhold

Til alle bekymrede damer :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær glad for morgenkvalmen, de ømme puppene og ikke småhysterisk over hver en liten krampe du har...

For sannsynligheten for at du sitter med en liten baby i armene om noen måneder er mye STØRRE enn at det går galt :-)

Jeg sier dette som førstegangsfødende her inne.. Det er veldig mye fokus på ikke normale ting i svangerskap, eller sa/ma. Og jeg føler VELDIG med dere som opplever det, men som mange andre så er fokuset veldig på de ikke like hyggelige tingene...

Jeg håper vi kan støtte hverandre, å få litt positive ord her inne.

Livets mest fantastiske reise har begynt...:-) og jeg gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøkenma-

Dette trenger jeg å lese, liker din innstilling :o)

Håper at vi alle får en kjempe fin reise de nærmeste månedene.

Lykke til alle sammen, kos dere masse!

Skrevet

Heeelt enig=) Jeg husker fra forrige gang at jeg ble veldig nervøs av å være her inne på BIM, særlig på 1.tri, for naturlig nok er det mange triste historier her- de gode hører man jo ikke om i samme grad!

Denne gangen derimot tar jeg det mye mer med ro, tar hver dag som den kommer og stresser ikke ang Ma/SA, og det er SÅ deilig!! Nå har jeg jo jenta mi allerede, og uansett er det fint lite man kan gjøre med slike ting, skjer det så skjer det- men mest sannsynlig skjer det IKKE!! Og det er ganske så fint å tenke på i grunn, at sjansen er veeeldig stor for at vi sitter m små nurk på puppen om ikke så altfor mange månedene, og bysser og ammer og steller og koser hele døgnet rundt:D

Skrevet

Nemlig :D Skal ikke si at det ikke kan skje, men det er bare alt for mye fokus på det negative..

Jeg vil kose meg under min første graviditet, ikke være dritbekymret hele tiden.. Det tærer både på humør og hverdag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...