Gå til innhold

tror dere et graco base sete passer til en på 14mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise bort noen mnd og lurer på om jeg kan ta med meg sete eller om jeg må kjøpe nytt.9mnd nå og 9 kg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, du tenker å bruke det du har nå frem til dere skal dra (når hun er 14mnd), eller skal dere dra nå og lurer på om det er vits å ta med det dere har? Hvordan sitter hun nå da? Vi byttet gracostolen da eldste var ca 10mnd og 9kg - da ble hun for lang for stolen sin. Yngste flyttet ut av samme stol da han var rundt 8mnd og 10kg - da var han både for lang og "tjukk", hehe. Begge har gått over til bakovervendt hts izi-stol som de da har sittet som støpt i, så det er kanskje like greit? Ikke noen dere kan låne stol av der dere skal?

Skrevet

Begge mine har brukt graco logico setet (med base) til de var 12 mnd. Kunne nok gått til 13 også, men ikke helt til 14 tror jeg =))

Ville vurdert å brukt et annet =) Du må jo uansett kjøpe nytt når dere kommer hjem, så hvorfor ikke gjøre det nå?

Skrevet

Nr 1 flyttet ut av setet da han var 8-9 mnd. han var ganske rundt + at dette var på vinteren og tykke klær gjorde det enda trangere.

Nr 2 flyttet ut da hun var ca 10 mnd. Ganske rundt hun også.

Nr 3 satt i setet til hun var rundt 15 mnd. Hun var lita og tynn da:). Ved 15 mnd tidspunktet var hun blitt for lang for selene.

Skrevet

Takk for svar..:) Har et sete til vi kommer hjem, men det er så stort å dra på. Tenkte at basesetet var så greit,spesielt hvis de sovner...da kan man bære det med seg,så de gjerne kan sove en halvtime til uforstyrret...hm...vi får se hva det blir til..Står jo at de kan bruke det frem til 13 kg...kanskje hun blir mer enn det om 5mnd...

Skrevet

Med mindre du har et barn som er veldig liten av vekst, så nei.

Det er høyden som pleier å være problemet i babysetene, fordi barnet blir for langt for selene og hodet stikker over toppen på setet.

Skrevet

Jeg tror også at barnet ditt kan bli for langt, da det er lengden som vanligvis går ut først, ikke vekt, på disse setene.

Når det sies, så er min på 15,5 mnd fortsatt i Graco-setet sitt og har god plass igjen. Men hun er liten, 75 cm lang og 9,3 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...