Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Syns dere virkelig Varg Veum-filmene er bra????? Herregud så pinlig dårlig... "Arneeeee! Hvor er pennen miiiin?" Utrolig sliten østkantfyr han der..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Ja, jeg har likt alle Varg Veum-filmene jeg har sett til nå. Synes at Trond Espen Seim spiller rollen veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Liker vanligvis ikke norske filmer der det er så tøft å si pule og fitte hele tida og vise fram pupper, men akkurat de veum filmene er knallbra jo, barsk fyr han som spiller hovedrollen også
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har heller ikke sansen for Veum-filmene. De er alt for lite mørk (i forhold til bøkene) og Seim passer absolutt ikke til å spille Veum. Sikkert fordi jeg ser ham for meg som en mer eldre og langt mer sliten type. Ser for meg en blanding mellom Paul-Ottar Haga og Ketil Høegh med bergens dialekt for Veum kommer ikke fra østlandet og det ødelegger faktisk, for meg, en del av stemningen. Og iblandet med dårlig skuespill og type "glansbilde"-krim så er jeg lunken... Nei, jeg har ikke så mye til overs for Veum-filmene
petite fleur Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Helt enig med vinterflickan, de har ikke klart å gjenskape stemningen fra bøkene i det hele tatt. Ikke bare har de droppet bergenseren (som Veum skal være), men de har totalt utelatt de herlige, bitre, ironiske kommentarene som bøkene er fulle av - og som gjorde at jeg ble hardbarka Staalesen-fan. Virkelig synd, hadde gledet meg til Varg på filmlerretet.
millamo Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Filmane er jo knallbra dei!!!! Har ikkje lest bøkene da, så eg har ikkje danna meg mitt eget bilde av fyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå