Sjokoladebanan Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Har en liten umulius når det gjelder tannpuss, det er en kamp hver gang, og jeg sitter alltid med følelsen av at jeg ikke har fått pusset godt nok. Hvis jeg får gitt litt fluor i tillegg så blir det kanskje ikke så ille likevel. Men er det for ungt å gi dem fluor når de er ett og et halvt?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Har fått beskjed fra tannlegen at de ikke skal ha det før de er tre. Og tror det står tre på boksene med flour og. Det er for mye flour i tablettene til så små
lengter daler ned i skjul... Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 på apoteket selger de noen milde hvor det står fra 6 mnd på. min på 16 mnd har fått i ca 1 mnd nå.
Knøttefrøken Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har gitt fluor siden sønnen min var 6mnd. Du får forskjellige fluortabletter på apoteket, og det er anbefalt å starte med både tannpuss og fluor så fort man ser den første tannen. Bruk barnetannkrem med bittelitt tannkrem bare.
Sjokoladebanan Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 tusen takk for svar.. Da skal jeg ta turen innom apoteket og se der :-)
Mor Løvehjerte Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Vi har gitt fluor fra vesla var 8 mnd. etter helsesøsters og tannlegens anbefaling.
Knøttefrøken Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Ikke bruk de fluortablettene du får på butikken, de inneholder kunstig søtstoff...(hva i huleste gjør noe sånt i fluor)?
Musemor med tre søte små Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Fluortabletter for de helt små får men kun kjøpt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå