Gå til innhold

Barseltårer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for fire dager siden. Gråter flere ganger for dag og har konstant dårlig samvittighet for eldste som snart fyller tre år.

Jeg føler meg egentlig ikke deprimert, men har likevel bare lyst til å gråte hele tiden.

Det er så slitsomt. hvor lenge varer det??

Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg hadde det også sånn, jeg gråt hele tiden i begynnelsen. Tror det tok to-tre uker før jeg kunne gå en hel dag uten å gråte. Det er helt normalt, og skyldes hormoner :-)

Skrevet

Sånn var jeg og. Spesielt ille de første ukene.

Var ikke meg selv før ettet 6-7 uker.

Skrevet

Sånn var jeg også;).Regner med det blir enda verre denne gangen når jeg har ei to åring i tillegg. Men får se:). Er ganske slitsomt men det går jo over:)

Skrevet

:) akkurat sånn var jeg også og jeg følte meg heller ikke deprimert. Tårene bare rant uten at jeg hadde kontrol. Husker mannen min nærmest ble bekymret for meg.

Det som var litt vittig oppi det hele var at jeg hadde hørt folk prate om at de gråt så mye og var så følsomme. Jeghadde smilt litt av dette og var helt sikker på at jeg ikke kom til å reagere sånn. Så feil kan man ta.

Skrevet

Jeg griner bare av å lese svarene deres. Godt å høre at det er et vanlig fenomen. Da er det bare å vente til jeg blir normal igjen.

Tusen takk for svar!

HI

Skrevet

hehe,måtte grine av innlegget ditt hi.At du gråt av svarene gjorde at jeg også måtte gråte..herregud så sprøtt.

tårene triller ofte når jeg ammer lille jenta mi.Når jeg ser henne i de store brune øynene og hun smiler når jeg snakker til henne mens hunligger der å ser så vakker ut..

Har aldri vært så myk i hjertet mitt noen gang,jeg etter at jeg fikk henne for 8 uker siden.:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...