Gå til innhold

Brio Happy Kombi 2007 mod, innspill trengs hehe!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal få ei brukt brio happy kombi 07 mod.

også lurte jeg på om det er noen som har ei slik vogn som kan skrive ned noen erfaringer med denne, både fordeler og ulemper hehe :)

jeg har alltid kikket på simo kombi og emmaljunga edge duo som drømmevogner, men veit ikke om det er vits å leite etter det brukt, når vi skal få en vogn.

Veit jo at Brio er et litt billigere merke også enn de to andre. Noen som kan sette dem opp mot hverandre?

Takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både brio happy og simo kombi.

Brio: Mndre og mye lettere vogn enn det simoen er. Men bagdelen er slett ikke så liten som den ser ut til og være. Brei og god bagdel. Denne vogna er også utrolig god og kjøre. ER kjempefornøyd med denne vogna, selv om jeg bare har hatt den i 2 mnd. Super og kjempegod vogn;) Men jeg har kunn bagdelen.

Simoen: Mye tyngre vogn og bagdelen er ganske stor. Min første sønn brukte bagdelen til han var 7 mnd og han var en stor gutt. Han kunne ha brukt bag delen ennda lengre. Simoen er god som ut på tur vogn og som sovevogn i barnehagen. Men syns ikke at det er noen god senter eller by vogn. Tar stor plass så det kan være litt stress og gå med denne vogna mellom diverste kles sativer ol. Men vogna er vind og vann tett og babyen ligger veldig godt opp i vogna. Jeg er ikke fan av sportsdelen på simo vogna så da kjøpte jeg en praktisk 3 hjuling og satte simoen i barnehagen når sønnen min begynnte der.

Konklusjon; Syns at brio happy er en mye mere praktisk vogn pga av den ikke er så stor og tung som det simoen er. Dessuten så syns jeg også at brioen er mye penere og se på;) Jeg kjøpte kunn bagdelen fordet at jeg syns at det er mye mere praktisk med en sneden 3 hjuling som sportsvogn..Brio happy er min soleklare favoritt;)

Kjøpte Brioen når vi fikk barn nr 2 for jeg orka ikke tanken på den tunge simo vogna. Så simoen kommer til og stå godt i barnehagen så lenge vi trenger den der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...