Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg skal starte en strikkebutikk på nett hvor jeg selger ferdigstrikkede klær. Hvor mye ville du betalt for feks en mariusgenser til barn 2 år. Garnet koster ca 200 kr. Og hva med denne jakka som er på forsiden. Garnet koster ca 300 kr. http://nettbutikk.digitroll.no/sandnesgarn/display.aspx?menuid=-990&prodid=492 Er litt vanskelig å sette pris for vil jo ikke være for dyr heller =)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Det er veldig vanskelig med priser på strikketøy, fordi det er ganske mye jobb. Men skal det selge kan det jo ikke være for dyrt heller... Jeg vet at mange bruker å gange med 2, andre med 3. Jeg ville ikke betalt 600 kr for en genser til en 2 åring, men de som ikke strikker selv vil kanskje betale det. Jeg ville nok lagt meg under... 450 kr kanskje. Hvis du skal strikke mye, og selge - kan du jo kanskje kjøpe garn direkte fra garnleverandørene og får garnet til innkjløpspris, slik at du tjener mer penger på det du gjør. Men da må du sikkert være registrert som firma. Spørs hvor store ambisjoner du har da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå