Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hvis du kunne få akkurat de operasjonene du ville, gratis. Hva ville du tatt? Jeg ville tatt: Full bukplastikk Fettsuging Øvre øyelokk Puppeløft el silikon Er 35 år og har tre barn, hatt ks to ganger.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Puppeløft, Fettsuging av mage og lår Rettet nesen min Et eller annet gjort med kjeven min Forøvrig ville jeg også hatt en pose eller to med smertestillende hjem i tillegg..
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Ingenting. Jeg er livredd operasjoner. Men jeg hadde ikke takket nei til verdien av et par tre operasjoner i form av kontanter
♥Nemi♥ Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Tatt litt på innsiden av lårene mine. For de "møtes" på en måte, og jeg er ikke stor. Ellers ingenting. Må visst få de andre operasjonene fullført først! For de trengs.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Full bukplastikk, og fettsuging gjevnt over:p
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Full bukplastikk Botox (er jo ikke plastisk inngrep, men tar det med allikevel) Fettsuging av knær (har fåttt overflødig hud der, og det er ikke fint) Fettsuging av innsiden av lårene, men redd huden vil henge etterpå. Øyelokk løft om 10 år Løfte brystene med fett fra egen kropp, høres ekkelt ut, men resultatet kan bli veldig bra. I mens får jeg vel bare trene og gjøre mitt beste;)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Først måtte jeg ha slanket meg eller tatt en slankeopperasjon. Full bukplastikk eller kropsløft Brystløft Øvre øyenlokk Fettsugd yttre og indre lår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå