sara2010 Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hei dere som bor nær klinikken; er dere sykemeldt dagen mellom uttak og innsett? Eller kan man på jobb? Mye ubehag/vondt den dagen? Må planlegge litt i forhold til jobb og har ikke vært gjennom dette før.. :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 hei:) vi bor ikke nært klinikken...vi kjører fram g tilbake samme dagen men jeg er sykem.mellom uttak og innsett..(dette blir 3 gang) mye ubehag og vondter dagen etter uttak for min del ihvertfall....ville ihvertfall tatt høyde for det siden du ikke vet hvordan akkurat du føler deg hvis det er sånn at jobbe MÅ vite det nå liksom... er som alt annet vedlig individuelt men man kjenner jo at det er blitt rotet litt der nede....lykke til:)
Millamolly Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har alltid vært sykemeldt denne dagen. Jeg har ofte følt litt ubehag på kvelden/natta etter uttaket, ettersom eggposene fyller seg igjen (med blod og væske) etter at de er tømt. Da føler man seg litt oppblåst og kan være ubehagelig. Da synes jeg det er OK å slappe av. Dessuten er hele prosessen en påkjenning, og det er godt å senke skuldrene.
håpefull *er mamma* Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Tror det er helt vanlig å være sykemeldt dagen imellom ;-)
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Hei Millamolly:) Jeg har hvert sykemeldt begge gangene. Har hatt litt vond og hvert oppblåst etter uttak,og flere dager fremover. Sykemelding får du av klinikken, iallefall i porsgrunn!
ALIICE Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Første ivf var jeg sykemeldt 1 uke etter uttak, og da hadde jeg ubehag hele den uken. Denne gangen er jeg sykemeldt tom 3 dager etter testdag! Fikk en gedigen nedtur etter siste negative forsøk, så denne gangen er jeg føre var!
sara2010 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2010 Takk for svar :-) ikke lett å vite hva man går til når det er første gangen!
MK73 Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Første gangen hadde jeg ikke fått beskjed om at jeg kunne få sykmelding for dagen mellom uttak og innsetting. Jeg hadde såpass vondt at jeg ble hjemme likevel, satt på hjemmekontor og jobbet. Ved alle forsøk etterpå har jeg vært sykmeldt de tre dagene fra og med uttak til og med innsetting. Jeg pleier ha endel vondt etter uttaket, og da er det greit å slippe å gå på jobb, også for å slippe spørsmål om hvorfor man akker og ojer seg ved enhver bevegelse :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 ja hehehe:) akker og ojer...mhmm ser ut som en gammal kjerring når jeg prøver drage kroppen fra a til b....hehehe:) en smule støl kan man si.... heia sykemelding;)
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Hmm... og jeg var på jobb og gikk tur på fjellet dagen mellom uttak og innsett. Fikk ikke beskjed om at jeg burde være hjemme i allefall.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Jeg fikk beskjed på ullevål om at jeg kan sykemeldes hvis jeg har behov for det. Siden dette er første gangen vet jeg ikke om jeg har behov for det, men hvis jeg kan bestemme så går jeg for sykemelding:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå