Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode tips mottas med takk!!

Hva bør vi se etter?

Hva ville du unngått?

hva er din erfaring?

Hvor kjøpte du/dere?

Hvilket merke?

Andre ting vi bør tenke på??

Håper på mange svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært vant med å ha de store stekesonene fremst (altså nærmest meg) når jeg står med komfyren. På induksjonskomfyren vår nå er de store bakerst, og husker jeg iriterte meg litt over det i begynnelsen, er liksom de jeg bruker mest. Nå er det blitt en vane. Den er kjøpt på Ikea (Whirlpool), og utenom det med stekesonene er jeg veldig fornøyd :)

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt Siemens. Den har barnesikring på døra på ovnen. knottene du skrur på for å sette på stekeovnen på dyttes inn før de popper ut og du kan skru på dem (sånn at det blir en nesten jevn overflate foran på ovnen og vanskeligere for små barn å bare skru på dem).

For å skru på platene må man trykke oppå selve plata og man kan også sette barnesikring på den sånn at man må trykke 4-5 sekunder (i stedet for 2 sekunder) for å skru på platene. Vi sjekket også hvor varm døra blir i forhold til varme, den blir 50 grader når ovnen har stått på 200 grader i en time. Vær litt obs på dette for mange dører blir fryktelig varme! Vi er veldig fornøyd med vår (har bare hatt den et par uker) og synes den virker veldig sikker for veslefrøkna. Vi kjøpte den på Lefdal på Strømmen som en del av en pakke med flere hvitevarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...