Gå til innhold

vet ikke om dette er rette forumet men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen erfaring med bruk av parlodel for å stoppe melkeproduksjonen?

jeg fikk disse for å stoppe den, men har tatt dem i to dager å jeg makter ingenting bare svimler å føler at jeg besvimer. fikk beskjed om at det går over. I morra så reiser mannen på jobb å jeg kan jo ikke gå rundt slik med en liten baby i hus så tror jeg må droppe dem. noen som vet om det finnes andre tabeletter som kan bremse produksjonen? Har lite lyst å gå rundt med melkespreng lengre!

å til dere som lurer på hvorfor jeg ikke ammer så gjorde vi et forsøk, men det funket værken for meg eller lille jenta så da ble det enda et flaskebarn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du MÅ jo ikke bruke slike tabletter da... Hva med å pumpe deg med lengre og lengre tids mellomrom og så håndmelke i dusjen om du får brystspreng og klumper? Slik avsluttet jeg ammingen og det funket fint i løpet av 1-2 uker...

Skrevet

begynnte med det men må si jeg får ikke til den håndmelkingen. vet du om hvor jeg kan finne litt info om hvordan det gjøres? kansje jeg ikke gjør det riktig

Skrevet

Du kan jo sjekke ammehjelpen.no eller få råd på helsestasjonen vedrørende håndmelking! Eventuelt ammepoliklinikken på sykehuset du fødte.

Kjerringråd for å sette ned/stoppe melkeproduksjon er peppermyntete. Jeg prøvde dette da jeg hadde overflod av melk og merket god virkning, nesten for god...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...