Gå til innhold

Jaaaa, gravid på andre pergokur!

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad så glad. Trodde det å få PCOS skulle bety månedsvis med prøving uten hell og så får jeg ikke bare EL av laveste dose pergo, men blir gravid på andre kur (uten pause mellom). Dette er bare helt fantastisk! Håper dere andre får håpet opp om at det ikke trenger å være noen katastrofe å ha PCOS.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141368363-jaaaa-gravid-p%C3%A5-andre-pergokur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!! Så godt å høre at det kan fungerer!!

Jeg skal i gang med min andre enkle pergo-kur i morgen(etter å ha hatt en pause mnd). Er veldig spent på om vi treffer denne gangen. Håper jeg er like heldig som deg;)

Lykke til videre!

• 3 uker senere...

Så kjekt:) Eg skal starte på dobbel dose pergo neste gang. virket ikke me enkel dose denne gang, fikk ikke eggløsning eg gang:( men å se at andre klare de gjør meg og positiv:P fikk nett vite eg har PCOS å e 20år gammel:S

• 2 uker senere...

Annonse

Takk! Jeg hadde pause mnd mellom kurene. Jeg fikk også EL i den mnd. Noe som var utrolig overraskende da jeg har veeeeldig sjeldent EL av meg selv. En gang i året eller noe.. Så enkel pergo kur funket i to mnd av gangen på meg:) Lykke til !!

• 2 uker senere...

GRATULERER!!! :)

Oppmuntrende lesestoff! Går å tripper og venter på å bli kalt inn til gyn. på sykehuset, da skal jeg endelig igang med første pergokur!

Har nettopp vært gjennom en periode langt nede,da fastlege ikke ville gi meg pergo.

Meeeeen det er oppmuntrende å lese at drømmen kan gå i oppfyllelse relativt fort etter jeg har begynt med pergo!

Har dere noen tips til hvordan en pergokur kan bli ennå mer effektiv?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...