Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Nå orker jeg ikke mer.. Nå slutter jeg her.. Dere er jammen meg utakknemlig ,hvor mange timer og år har jeg ikke brukt på dere?? Dere Blir jo sint for at jeg ikke rekker å spå alle sammen,hvordan i alle dager ska jeg rekke over alle??Satt her å spådd dere GRATIS fra kl var 20.00 til kl var 01.30,ennå hadde jeg ikke rukket over alle..Jeg skrev at jeg sku spå 5-6 personer ,men spådd minst 15-16... Dere krever jo jammen meg svar fort å,flere av dere begynte å sur mule da hadde gått 2-3 timer etter at jeg sa at det sku være spåchat... Så nå får dere ringe til spå damer ,å betale teletorg priser ..For dette her ,orker jeg ikke mer...Jeg har 3 barn som jeg er alene med,jeg sliter med fybromyalgi og har senefestebetenelser ganske så ofte..Likevel sitter jeg her ,time etter time å prøver å være snill.-.- Er det rart spå-folka slutter å være her inne.?.Det er kostant press på oss spådamene her,,, Så heretter hvis noen vil at jeg ska spå dem,så kan dere sende meg en mail og betale fra 200-250 kr for et spå legg.... sjekk gjerne min spåkafee... De som vil bruke spåkafeen får svar innen 1 time... Ha en fin kveld alle sammen... Ps... Det er også mange koslige folk her inne,,det er litt viktig å få fram det ogaså..Mange av bim jentene har jeg daglig kontakt med..Så det er jo koslig
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Skjønner deg godt:) Lykke til videre:)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg skjønner deg godt jeg Tussimor... Og jeg fatter heller ikke at de som du/dere ikke rekker å spå kan være så sykt utakknemlige... SKAMMELIGE FOLK!! lykke til videre Tussimor klem
Sanna28 Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Skjønner deg godt - så at det var mange som maste på deg og var litt sure for at du hadde tatt noen foran noen andre... (Skjønner godt at du ikke alltid velger den rekkefølgen de kommer inn. Man må ta de man "føler" litt på og der man får opp noe). Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Uffda !! Vil si at jeg skjønner deg godt, men jeg kan ikke spå, så jeg blir ikke mast på... Men kan absolutt forstå problemstillingen ja. Håper du vil fortsette å være her, men du fortjener også en pause !! (men ikke forsvinn !!) ) Og dere som klager; skjønner frustrasjonen av å ikke få svar og desperasjonen etter å bli gravid... men husk at desse damene ikke "bor" på BiM, de jobber ikke her og de får ikke betaling. Og de har også et eget liv som de skal leve med alle slags gjøremål, akkurat som oss andre. Dessverre... Og etter hva jeg har skjønt er det heller ikke alle som er så lette å spå...??.. energier o.l. (ikke vet jeg) Jeg har blitt spådd av deg, Tussimor, både gratis og for betaling. Du er flink!! ...og du blir satt pris på *Gunn
Skyfrihimmel Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Ikke for å være frekk,men du legger litt opp til det selv. I steden for å lage en tråd der du skriver du spår x antall stk, burde du heller bare gå inn å svare på tråder. Da kan du plukke ut de du selv vil. For da har du ikke "lovet" noe å spå de. Å lager noe tråder om at DU skal spå så velger DU hvem du vil spå Så får du bare overse de som maser å blir sure for du ikke velger de:) men da har du verfall ikke lovet noen,å de kan ikke bli sure for du hoppet over dem:) Elles syns jeg du er flink,å snill som bruker så mye av tiden din til å spå folk her inne:) Så overse de sure å ta til deg de snille:) P.s du bør heller ta det som et kompliment at folk blir sure når du ikke spår dem,de har tydligvis stor tro på deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå