Sanna28 Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Hei Kan godt se på deg. Men ble litt usikker på om jeg kanskje har sett på deg før? Eller har jeg bare sett navnet ditt her inne?
*Bambi + spire* Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Adine: Må bare si at jeg føler veldig sterkt mars/april på deg. mndskifftet. Er sikker på at spira sitter i magen din, får opp en prinsesse:) Masse lykke til:)
Sanna28 Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Neida - har bare så veldig problemer med nettet om dagen.... Det er spesielt tregt inne på bim... Tar flere min å få postet noe her! Også har jeg blitt forkjøla (( - Skal legge meg litt på sofaen litt og se om jeg får opp noe på deg!
Sanna28 Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Hei, Jeg vet at du spurte bare om tid og kjønn... men jeg fikk opp litt til her som jeg ville skrive... Håper du kjenner deg igjen i noe. Jeg får opp at du har mange muligheter til å bli gravid - dere må bare treffe den riktige tiden... Får inn timing som nøkkelord. Også fikk jeg inn at dere skal prøve å ha samleie til andre tider på døgnet. Jeg aner ikke hvorfor, men var det jeg fikk beskjed om fra hjelperen min her Så da må jeg bare skrive det! Det skader jo uansett ikke å prøve det! Jeg får opp litt ventetid og at den kan virke uendelig lang for deg. Jeg får opp at du bekymrer deg litt mye noen ganger og at dette kan gå ut over nattesøvnen innimellom. Du er nok ikke helt søvnløs, men får opp at du ikke får slappet helt av når du sover. Prøv å få nok hvile og ta vare på kroppen din! Unn deg litt luksus og kroppspleie og pass litt ekstra på å få beveget deg litt og spis sunt og godt. Jeg får opp at du skal spise mer grønnsaker - spesielt rotgrønnsaker og kål. Jeg får opp at livet ditt kommer til å bli veldig bra og at du får de barna du drømmer om. Men det tar litt tid. Jeg får ikke opp fødsel i 2010. Muligens graviditet mot slutten av året. Nov/des. Evt feb/mars neste år. Ser ei jente på senhøsten neste år. Får opp en gutt senere. Muligens også en gutt til hvis dere ønsker det. (Man har egne valg og bestemmer mye av skjebnen sin selv i vår moderne verden, så det er ikke alltid lett å spå antall. Noen ganger velger man for eks. å slutte på 2 barn selv om mulighetene for å få flere ligger der. Hvis du skjønner hva jeg mener?) Jeg fikk opp et dyr her. Har dere hund? Jeg får opp at du gjør det veldig bra i jobben og at du får litt ekstra penger utpå våren en gang. Muligens en bedre betalt jobb eller lønnsforhøyelse. Jeg får opp at du får noe nytt utstyr på jobben som du har etterlyst lenge. Jeg får opp noe ift rygg. Har du problemer med ryggen? Pusser dere opp eller skal dere pusse opp hjemme? Får opp en masse malingsbøtter og maleutstyr. - Det kan også bety at det er mye nytt på gang og at du har en "innvendig fornyelse". Jeg tror 2010 blir et bra år for deg, men at du synes tiden går litt langsomt fram mot graviditeten. Prøv å nyt dagene og gled deg over livet selv om det kanskje ikke blir full klaff riktig enda!! Lykke til
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 oi her var det mye å ta tak i tusen takk! skjønner ikke hvorfor du får inn forskjellig tidspunkt på samleie... vi har morgen/kveld og midt på dagen.. ingen spesiell rutine akkurat nå.. men ska tenke på det ja du har rett i at jeg har bekymret meg mye i forhold til dette.. spesielt side jeg har tatt abort, og hatt en graviditet utenfor livmor..men sover god, alt for godt... er utslitt om dagen... nå har jeg begynt med healing behandling, og føler det virker! skal også ta akupunktur igjen og ja jeg spiser lite grønnsaker... så får vel skjerpe meg da.. jeg velger å tro du tar feil i f,ht når jeg blir gravid.. selv har jeg en følelse på novemberbarn...takler faktisk ikke å vente enda et år... utstyr på jobben vet jeg ikke...og tviler på jeg kommer til å bytte jobb.. kan jo være det blir nye lønnsforhøyning i mai. det er det jo hvert år har ikke problemer med ryggen, men med nakken... vi har hatt hund, men den ble avlivet for 5år siden takk for at du tok deg tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå