Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Driver dere med knipeøvelser før fødselen eller skal man vente til etterpå? Hvordan gjør dere det?
Gjest eelis+kian Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Knip, knip, knip - både før og etter fødsel :-)
MammanTilEmma❤ Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 hadde ikke peiling på dette når jeg avr gravid.. så begynte ikke med knipeøvelser før 1 uke etter fødsel.. men alt ser som normalt ut nå.. 5 mnd siden fødsel!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Gjør det før også, ekstra muskler som du trenger under fødselen og dessuten så minsker det faren for inkontinens etterpå.
dårligfantasi Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Er det bare jeg som synes at knipeøvelser er ekkelt? Hehe.. prøver, men klarer ikke helt fortsette. Med førstemann tenkte jeg ikke over det, men heldigvis gikk det helt fint, selv om jeg ikke tok noen i det hele tatt. Merket ikke noe forandring. Med andremann fikk jeg litt lettere panikk etter fødsel, fordi det begynte å smålekke litt til tider, så jeg prøvde å knipe, men holder ikke ut Men utrolig nok, nå 11 uker etter snart, så har det fikset seg selv. *puuuh* men ja, for å svare på innlegget. Som det skrives her, knip både foran og etter. Og helst skal man vel drive med sånt selv om man ikke er gravid også?
dårligfantasi Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 mente selvfølgelig FØR og etter.. ikke foran.. haha
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Skjønner ikke helt hvordan jeg gjør de knipeøvelsene jeg.. Jeg prøver, men aner ikke om jeg gjør det riktig. Noen som har en forklaring på hvordan man skal gjøre det?
dårligfantasi Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Det jeg har hørt, er at man kan finne ut om man gjør det riktig, ved f.eks å stoppe strålen når man er på do.. Er samme måten å gjøre det på.. tror jeg? hehe..
^..^--- Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 http://www.kiropraktikk.no/?pageID=31&ItemID=2425 Google....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå