Gå til innhold

Negativ test men har fortsatt ikke fått mensen. Hva skjer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte inn to egg fra frys for 15 dager siden. Har tatt CB-tester hver dag siden sist torsdag, alle er negative. Mensen burde jeg hatt for ca 3 dager siden, men den har uteblitt foreløpig. Skal inn og ta blodprøve i morgen på Aleris for å sjekke om jeg er gravid. Regner med negativt svar der også, men jeg føler på meg at jeg skulle være gravid, har bla vært mye oppblåst i flere dager.

Er det noen som vet om Cyclogest kan gjøre det sånn at mensen uteblir ? Noen andre som har synspunkter på dette ? Kan det ta så lang tid til HCG-nivået stiger etter innsett, at jeg likevel kan være gravid ?

Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi i akkurat samme båt :)

Jeg satte inn to egg fra frys den 15 jan. Har testet negativt siden torsdag, den siste testen tok jeg i går morges.

Mensen lar virkelig vente på seg her også.... Skal teste i morgen tilig sånn for sikkerhets skyld, så ringer jeg klinikken etterpå...

Går fortsatt på medisiner....

Har dessverre ingen håp om positiv overraskelse, men hadde vært fint å høre om noen "vet" svaret :)

Lykke til i morgen :)

Skrevet

Hei du !

Det er veldig merkelig ja. Jeg har iallefall aldri forsinket mens ellers, så noe må det være som forårsaker det. Hvis det ikke medisinene som gjør at mensen ikke kommer, så må den jo komme tilbake snart dersom vi ikke er gravide.

Blir tullete av å gå sånn...

Hører fra meg i morgen etter å ha vært på Aleris og testet.

Skrevet

Jeg tror Progesteronen kan forsinke mensen.. dessverre :(

Forrige negative forsøk fikk jeg mensen testdatoen, men da gikk jeg kun på crinone, og nå går jeg på progynova + crinone...

Skal du til med nytt frys om dette ikke viser seg å gå veien?

Har 6 egg til på frys, håper å komme i gang fort..., hater å vente :)

Skrevet

Har ingen flere egg på frys dessverre, så da venter vi og ser hva vi gjør. Vi er heldige å ha en sønn fra et tidligere forsøk, så vi får iallefall være takknemlige for at vi i det hele tatt fikk noen barn i det hele tatt :)

Er visst ingen menneskerett i utgangspunktet å få barn, mange som sliter med å få noen i det hele tatt.

Blir uansett spennende med testen i morgen da.

Lykke til du også !

Skrevet

Du har helt rett i at det er ingen menneskerett å få barn, det får vi smertefeullt erfare nå :( Men, håper til slutt det skal gi resultater med prøverør.

Vi får snakkes i morgen om hva som har skjedd :)

Skrevet

Hei dere,

Vet at både progynova og crinone kan forsinke mens. Samme skjedde meg ved fryseforsøk i november. Ingen mens, neg test igjen og igjen. Snakka med klinikken og de sa grunnen var medisinene. Da jeg slutta på de gikk det kun et par 2-3 dager så kom tanta igjen. Kjipe greier det der...:o( Uansett lykke til:o)

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...