Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre deg om du ser noen graviditet på meg i år...og om det kommer til å gå greit? :)

150483 er min dato og mannen sin er 100677

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.. er ikke helt i modus.. Men kan gjøre ett forrsøk=) Siden det er deg.. hehe.. (vi slitere må holde sammen)

Jeg føler dere kommer til og få hjelp. Men DU må ta tak i situasjonen og kreve dine rettigheter. Tett oppfølging og full utredning på grunnlag av at du har mistet så mange ganger. Kan det være at du trenger sånn blodfortynnende som jeg leser noen mennesker får?? Eller har du allerede fått det kanskje? Litt usikker.. Men det er noe som skal falle på plass i hvertfall... Du kommer nok til og møte en tung periode, om du ikke er der nå... Men prøv og komme deg igjenom det, det blir bedre for deg. Det er lys i tunellen.

Jeg får inn to perioder som er gode for deg. Sommer og Høst.. Jeg får lyst og si du enten blir gravid igjen Juli.. Eller overgangen Oktober November. Får gutt på deg jeg=) Passer sikkert fint når dere har jente fra før=)

Lykke til

Klemklem

Skrevet

Hei igjen kjære deg:)

Vi var på utredning etter den siste gang jeg mistet (MAen i beg.av august). Ingenting feil ble funnet... max uflaks? Har uansett ikke vært gravid siden... Har lest om litt av hvert i det siste og faktisk nettopp fått noen nye greier i posten... Granatepletabletter til mannen som skal kunne forbedre sexlysten,bra for prostataen (hihi) og potensen og sædmengden skal øke..høres jo veldig bra ut det! Ellers skal jeg prøve noe nytt jeg ikke har gjort før og det er Efamol, sånn kjempenattlysolje som ordner hormonene og gjør slimhinnen i livmoren tykkere og dermed bedre/lettere for et egg til å feste seg. I Danmark kalles det visst babydrug. Kanskje det er akkurat det som mangler!?!

Ellers prøver jeg også med bidronninggele før EL og Wild jam etter EL: I tillegg til de vanlige multitabl med folat (400mg) og Omegaen...

Kanskje vi burde handle inn salviete og grapefruktjus også..da skulle vi vel være bra dekket;-)

Det er en litt tung periode nå med dårlig økonomi, jeg skal i jobbintervju mandag den 8..spent...

Hadde vært gøy med gutt, men egentlig så spiller det ingen rolle...har bare lyst på baby jeg!

Håper det går greit med deg også. Tenker på deg:)

klemklem

Skrevet

Oi, her var det mye spennende... DEN slagplanen da... Gøy... Jeg må si jeg fikk nesten lyst og prøve det samme.. Spess det med Efamol... Hvordan får man tak i det? Bidronning har jeg også vurdert og prøve noen ganger.. Men ikke kommet så langt.. hehe

Grapfruktjuice har jeg prøvd, never again.. Jeg syntes det smaker såååå utrolig dritt.. Så det er uaktuellt.. Ikke hadde det no virkning på meg heller... Har dere forresten fått prøve pergo??? Kunne ikke det vært interessant?

klemklem

Skrevet

Hehe, ja, alt man setter seg inn i når man er en sliter du! Bestiller fra denne siden : http://www.shopping4net.com/no/Helsekost.htm

kjempefornøyd, mye billigere og varene kommer raskt i posten:)

har ikke fått prøve pergo, men trodde det var mest for de som sliter med å få EL? Tror ikke vi gjør det.. selv om jeg ikke har testet hver måned etter EL.. kanskje jeg burde det..har sånn temperaturmåler og bruker den..,men har ikke brukt den sånn jevnlig..mer sånn etter jeg tror jeg har hatt EL.. f.eks så skjønte jeg at tante rød var på vei pga det.. bruker dere pergo? Fortell meg litt mer!:)

Skrevet

Takk for tipset, skal sjekke det ut=)

Pergo er i utgangspunktet for og sette igang Eggløsning ja, Men det blir også gitt for og stimulere til bedre eggløsninger... Samt flere egg..

Jeg fikk beskjed av min gyn at teming ikke er no vits.. Det er ALT for unøyaktige målinger. Og alt fra hva med spiser og drikker til hvor godt man sover har en innvirkning på tempraturene. Så jeg sluttet med det jeg..

Jeg har prøvd pergo ja.. Men uten hell desverre.. Er ikke så lett og få i gang denne eggløsningen gitt.. Jeg har ikke eggløsningene, men har ikke pco.. merkelige greier altså... Jeg fikk sjelden bivirkning; uregelmessig blødning. Og jeg opplevde ekstrem svimmelhet. Men alt i alt er jeg glad for og ha gjort det, bedre og ha prøvd enn å lure på om det ville funket.. Om jeg var deg ville jeg kanskje spurt om å få det.... Kan jo hende det er bra...

Skrevet

Ok... vel, tester ut alle disse forskjellige tablettene først og hvis ikke det funker så kan jeg jo prøve å ringe han gyn og høre om han vil gi meg pergo..men fikk inntrykk av at det var noe jeg ikke trengte..men virker som det er mange som går på det.. det er også tabletter sant? Hvordan ser de ut? Koster det mye?

Lurte også på om Crinone kunne være noe neste gang jeg tester positivt... det er sånn smørekrem til skjeden? Vet du om det koster mye?

Skrevet

Gjør det du.. Ingen ting skal være uprøvd...

Ja, er mange som får pergo, med eller uten eggløsning. Det er tabletter ja... En pakke for hver kur.. (en for enkel, to for dobbe osv...) Man tar en tablett til samme tidspunkt i 5 dager... Fra og med (for min del) 3dag med blødning.. Noen får beskjed om fra dag 5.... Det er ikke dyrt.. Trur det var i overkant av 100kr for pakka..

Crinone vet jeg ikke helt hva er for noe jeg... Så der kan jeg ikke hjelpe deg.. hehe

Jeg skrev just mail til min gynekolog og hintet om at jeg mente det var på tide og få litt fortgang i sakene igjen.. Flere mnd siden jeg hørte fra henne, og ikke noe er forrandret. Håper egenlig på at hun gir meg litt heftigere medisiner.. Kanskje sånne ivf medisiner.. Jeg mener; alt for og få eggløsning.. bare jeg får det så kanskje vi klarer oss.. Min kjære er utredet, og fått kostantert gode svømmere (*phhhhuuu*), så det er ikke det som er problemet.

klemklem

Skrevet

Oi du imorgen er det 3.dag med mens for meg...dvs den kom etter midnatt på fredag så da regner jeg vel lørdag som dag 1 og idag som dag 2... burde jeg kanskje ringe gynekologen min og høre imorgen?

Mannen min ble testet for kromoson samtidig med meg, men han har ikke testet sæden..men han har jo klart å gjort meg gravid 5 ganger tidligere så skulle ikke tro det var noe galt der...selv om jeg har "truet" med at han må gå og sjekke sin... har ihvertfall kjøpt de der granatepletablettene som ihvertfall ikke er noe negativt.. heller positivt tenker jeg;)

Håper det blir fortgang både for deg og meg snart. Kjekt å ha noen å følge!

Skrevet

Ringte nå og fikk time hos gynekologen 1.mars... busy fyr! Håper det passer at jeg drar dit den dagen..vet ikke hvordan det er med jobb og sånn da!

Men da har vi altså denne måneden på å prøve alt det andre jeg skrev om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...