Gå til innhold

Januar klubben??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må hive meg over i denne klubben jeg også. Hadde termin på lørdag og hadde strengt talt aldri trodd jeg skulle gå på overtid. Spenningen og all ventingen er uutholdelig. Håper ikke det er lenge igjen nå. Gleder meg så utrolig til å få den lille i armene :) Lykke til til resten av de som måtte hive seg over i februarklubben :)

Må hive meg over i denne klubben jeg også. Hadde termin på lørdag og hadde strengt talt aldri trodd jeg skulle gå på overtid. Spenningen og all ventingen er uutholdelig. Håper ikke det er lenge igjen nå. Gleder meg så utrolig til å få den lille i armene :) Lykke til til resten av de som måtte hive seg over i februarklubben :)

Hei! Ja jeg havnet visst her jeg også. Hadde termin 27 januar så fem dager over nå. Ingen tegn til fødsel ennå så hun lar vel vente på seg litt til. Huff overtid er ikke gøy selvom formen er bra. Men man går med mange forventninger om dagen. Vi har ei jente fra før som er født 18 feb så det er litt kult at denne snuppa også blir født i feb. Jeg teller definitivt dager nå. Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...