Gå til innhold

Bruker du sminke hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke - annet enn på fest og andre sammenhenger der jeg vil pynte meg litt. Av og til ser jeg meg rundt og føler meg annerledes fordi nesten alle ser ut til å bruke sminke hver dag.

Synes dere ikke det blir som en slags tvangstrøye - at når man først begynner så føler man seg litt naken og grå uten?

Og er det ikke uretferdig at det ventes av oss damer hvis vi vil være lekre, mens mennene slipper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker hver dag, har gjort det siden jeg var 12 år. Jeg ser bedre ut med sminke.

Er jeg hjemme med familie, går jeg gjerne uten, men ikke hvis jeg skal utenfor døra. Jo, for meg er det en slags tvangstrøye, jeg er avhengig.

Skrevet

Ja.

Føles ikke som en tvangstrøye, nei.

Synes ikke det er urettferdig.

Skrevet

Jeg bruker sjeldent sminke.. :) Har svarte øyevipper, så trenger ikke farge for at man skal se dem.

Bruker mascara om jeg vil se litt mer våken ut da, og full pakke med mascara, foundation og sånt om jeg skal noe spes.

Skrevet

Når man er så naturlig pen som jeg er, trenger man ikke sminke;-)

Bruker litt på fester,men aldri ellers.

Skrevet

Bruker det hver dag ja, og det er fordi jeg vil det selv, jeg gir vel faen i hva andre måtte mene eller ikke om det.

Skrevet

Ja, jeg bruker sminke hver dag. Kommer aldri til å slutte med det, ihvertfall ikke før jeg blir veldig gammel:) Jeg ser fresh ut hver dag og synes ikke det er urettferdig i det hele tatt. Man har et valg, du kan jo begynne å sminke deg du også hvis du føler deg så annerledes:)

Skrevet

Ja!

Har hvite øynbryn og øyevipper som farges hver dag for å deffinere og fremheve øynene for jeg blir faktisk grå uten noe.

Har også fregner og rødt hår så det er jo greit at folk legger merke til noe annet enn manken og noe hvitt...

Skrevet

Nei, heller sjeldent jeg sminker meg.

Skrevet

nei, bruker d kun når jeg skal ud på fest eller andre samenkomster :)

eg gidde rett å slett ikkje bruke tid til d i hverdagene.

Skrevet

Jeg bruker sminke hver dag, men er jeg syk og bare daffer hjemme gidder jeg ikke. Jeg kan fint gå på butikken uten sminke, men føler meg mye freshere med sminke

Skrevet

Jeg bruker det heller ikke til vanlig. Kun til fest. Føler meg absolutt litt grå uten, men føler jeg vil prioritere tiden min til andre ting enn å sminke meg. Døgnet er for kort til at jeg bare vil sitte foran speilet.

Skrevet

Nei jeg bruker ikke sminke til daglig.

Jeg bruker det dersom jeg skal noe sted. f.eks på besøk, på fest eller til byen. Bruker det ikke dersom jeg bare skal være hjemme alene med familien og kanskje en tur på butikken....

Skrevet

Bruker sminke så og si hver dag, for min egen del. Syns jeg ser mye bedre ut med, enn uten. Har veldig lyse vipper og bryn. Det tar 5-10 min.

Kan godt gå på butikken uten sminke, men jeg føler meg mere vel med.

Skrevet

toppen et par ganger i året...

Skrevet

"Døgnet er for kort til at jeg bare vil sitte foran speilet." Sant nok, hvis du er en av de som bruker flere timer på et lag med sminke. Seriøst, 5-10 min det er snakk om her. Overdriv litt mindre a..

Skrevet

Klæsjer av og til på meg mascara hvis jeg skal på butikken, eller gjøre andre ærend.

Ellers er sminkebruken redusert til kun fest.

Skrevet

Det går litt opp og ned med meg^^ Noen perioder bruker jeg en del sminke og pluttselig finner jeg ut at det er deilig å gå ett par uker uten:)

Jeg er mørk i håret, øyenbryn og øyevipper så egentlig trenger jeg vel ikke så mye ekstra markering, men jeg syns da det er litt morsomt å leke seg litt med sminke å da^^

Så trur jeg har et rimlig avslappet forhold til sminke:)

Skrevet

Jeg sminker meg hver dag, men det tar ikke mer enn to-tre minutter. Må ha farge på vippene og brynene, hvis ikke ser jeg rett og slett syk og sliten ut;)

Skal jeg på besøk, på fest e.l bruker jeg i tillegg foundationpudder og rouge for å se ekstra fresh ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...