Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Genialt barneprogram:-) Lillegull digger det!! Trenger ikke Drømmehagen da - bare Fiffi og Timmy :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe,samme her:) sangene er kjempe søte,klistrer seg fast på hjernen:)

Skrevet

Ahaha, jeg hater den! Fordi jeg har ligget våken to netter og nynnet på den fordømte sangen...

Men de er jo koselige da, og snuppa har funnet seg en ny favoritt der :P

Skrevet

Når og hvor går dette programmet?

Skrevet

nrk3 kvart på seks. Knall program for de små. Mye bedre enn drømmehagen :-)

Skrevet

Drømmehagen kan gå og legge seg - her i huset er det nå Timmy som gjelder!! :-D

Skrevet

Helt enig! Håper for all del ikke Drømmehagen kommer tilbake. Mye dårlig frem til kvart på seks, men Timmy berger hele greia. Timmy er konge;-)

Skrevet

Nei nå vil vi ikke ha Drømmehagen tilbake, nå har vi Timmy ;)

Slår på tv'n kvart på 6, så fikk vi redusert tv-tiden med et kvarter med det samme.

Skrevet

Her i huset fungerer ikke Timmy dessverre...

Skrevet

Her fungerer Timmy også helt supert. Dattera vår på snart to år prøver å synge med så godt hun kan. Kjempesøt!

Skrevet

Timmy er greit nok, men alle her i huset fortrekker Sauen Shaun, det er mye morsommere, og lillesjef på 1,5 år roper bæ! bæ! bæ! og blir helt i hundre når det kommer :)

Skrevet

Hvor mye lar dere egentlig 1-2åringene se på tv...? Og hvorfor begynner dere så tidlig?

Skrevet

Timmy tid varer jo bare 10-15 min og det ser jenta mi nesten hver dag. I utgangspunktet ser hun ikke tv utenom det, men når hun har vært syk - så har hun fått sett litt mer tv/film.

Hun elsker Timmy tid; spørr ofte etter "Timmy" og danser når sangen begynner :-) Fin rutine på at nå er det snart legging (ja, jeg vet man også kan lese bok og gjøre masse annet fornuftig..hehe).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...