Fiona- Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hvilken ville dere valgt? Vil ha med base og trille som stolen passer på også!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Vi valgte Acta Graco Logico S Har ikke fått brukt den enda ettersom tassen ikke har kommet ut enda, men setet virker kjempe fint og solid Dama i butikken anbefalte dette setet på det varmeste. Det var det de solgte aller mest av
petite fleur Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Har ikke prøvd Britax, men vi hadde Acta Graco Logici S. Vi var storfornøyde med den, og kommer til å kjøpe samme sete til nestemann som er på vei. Litt tung å bære til og fra, men det gjorde vi uansett sjelden.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Vi har acta, og det jeg liker med den er at det lettere å komme til for å feste storesøsken. den løftes også rett opp når man skal ha den ut av basen, men britaxen må vippes litt på. Når den i tillegg er litt billigere, var valget enkelt!
utrolig78 Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Vi skal kjøpe Acta Graco. Har mange rundt meg som er veldig fornøyd, og jeg synes den ser super ut.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Vi har kjøpt britax babysafe plus med beltebase. Syns setet er mindre "plastikk" enn acta sitt og at det er litt nettere. Men de er bra seter begge to, i følge de i butikken vi kjøpte det i! Vi har ikke begynt å bruke setet da lille ikke er født ennå. Justering av selen i ryggen slik at setet vokser med barnet. I tillegg til at det er ekstra god støtte til hodet som også justeres ettersom barnet vokser. Syns acta ser brattere ut i ryggen enn britax sitt. Det er min mening da Tror absolutt at begge er bra, bare at dette er noen av grunnene til at vi valgte netopp britax. Og at det var best i test i adac.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå