Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er mamma til ei skjønn jente på 1,5 år, og vi ønsker oss nå en til. Den første kom heldigvis ganske raskt, men nå har vi prøvd i noen måneder på nr 2 uten resultat.. Har vært ganske slitne, så det er kanskje ikke så rart det ikke har klaffet ennå. Men denne pp har jeg tatt EL test, som var positiv for 14 dager siden. Syklusen min var plutselig på 24 dager forrige runde, vanligvis 27-28. Hadde forrige TR 6.januar, så det er tid for IKM... Har murringer, høyere morgentemperatur og humørsvingninger og tenker at det både kan være PMS og graviditetstegn, men har samtidig en veldig god følelse. Og den velger jeg å ta vare på til jeg evt får TR,- da har jeg i alle fall håpet, og det er bedre å være glad enn bekymret ;-)

Jeg har ikke kjøpt graviditetstest ennå, men gjør det kanskje i morgen... Da er det nemlig mulighet for en positiv test tirsdag morgen. Er så spent! Det billigste er jo å vente og se om TR kommer eller ei, for om hun ikke er her på torsdag, er det iallfall store sjanser! Vi får se hva jeg gjør, er litt utålmodig...Tenk om jeg får et positivt svar på tirsdag!!!

Lykke til, alle andre prøvere - både dere som har prøvd kort og leeeeenge. Måtte det lykkes!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,

Ville bare si lykke til på tirsdag : )

Skrevet

Takk for det, men jeg fikk dessverre TR på besøk i dag morges... :-((

Vi får stå på videre med friskt mot, og ikke tenke så mye på symptomer, i alle fall! De er så lette å la seg lure av... Det klareste tegnet for meg er uteblitt TR, hun kommer ALDRI over tida for min del. Maks 28 dager, ofte litt før... Som i dag på dag 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...