Fru Hormonell Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg venter mens til helgen. Denne pp har jeg hatt rare murringer der nede;) hi hi. Plutselige stikk med en varme følelse etterpå. Det kjennes ut som det kommer fra livmorområdet. Vanskelig å beskrive. Kjennes også ut som jeg er litt støl der på en måte? I løpet av dagen har jeg skikkelige stikk/ilinger i høyre eggstokk. (gjør faktisk vondt,men varer bare i noen få sekunder!?? Puppene er litt ømme,men ikke merkbart, men kjenner stikkinger i de. Har vært på røntgen hsg denne måneden (kontrast røntgen av egglederne),så kanskje det har gjort susen? Går også til akupunktør;) Noen som har hatt det slik og ikke vært gravid? Eller har dette vært et graviditetssymptom for deg? ))))
Sussapia Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Hm , jeg må jo først si at jeg har hatt det sånn før .. Fordi jeg har så sterkt ønsket å være gravid , så da får man litt sånn "symptomer" og føler ting som man kanskje vil føle .. Men hvem vet , du må nok bare vente til helgen Se hva som skjer da Lykke til ! Får håpe på det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå