Fru Hormonell Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg venter mens til helgen. Denne pp har jeg hatt rare murringer der nede;) hi hi. Plutselige stikk med en varme følelse etterpå. Det kjennes ut som det kommer fra livmorområdet. Vanskelig å beskrive. Kjennes også ut som jeg er litt støl der på en måte? I løpet av dagen har jeg skikkelige stikk/ilinger i høyre eggstokk. (gjør faktisk vondt,men varer bare i noen få sekunder!?? Puppene er litt ømme,men ikke merkbart, men kjenner stikkinger i de. Har vært på røntgen hsg denne måneden (kontrast røntgen av egglederne),så kanskje det har gjort susen? Går også til akupunktør;) Noen som har hatt det slik og ikke vært gravid? Eller har dette vært et graviditetssymptom for deg? ))))
Oktober-snuppe <3 Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har hatt det sånn som du beskriver hver eneste syklus i mange år. Hos meg varer det ca tre uker. Ukene før og etter EL. Enten er det cyster (som jeg har mye av) eller så er det bare sånn jeg reagerer da jeg har EL (har jeg fått forklart). Noen kjenner det bedre enn andre. Men for dem som aldri har hatt det sånn har jeg forstått at det kan være tegn på graviditet Jeg har for første gang hatt en helt smertefri syklus -erstattet med skikkelig ubehag i magen med kvalme morgen, kveld og natt. Begynner jo å lure litt da )) Venter TR i begynnelsen av uka
nurkisimaven Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har og det slik..men det er vist normalt til mg oxo.....Kjenner bestandig da eggløsningen er....kjedelig men:P for det gjør veeeldig vondt!!! Jeg har ikm den 14 feb valentines day!!....men jeg hadde en liten blødnig i går på min eggløsningsdag:P..så vi få se, om dt var en rift etter samleie eller om det er en festeblødning..
Oktober-snuppe <3 Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 haha ser jeg ikke er helt oppdatert på dette med forkortelser enda IKM ja, passer bedre enn TR kanksje lærer vel etterhvert. kan man forresten få festeblødninger så tidlig? Trodde det tok noen dager etter EL før det kunne skje jeg, men som sagt, jeg lærer mye nytt hele tiden
Fru Hormonell Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2010 Jeg vet med sikkerhet når jeg hadde EL,så dette kom ca 6 dager etterpå Har ingen cyster,har nettopp vært til full sjekk. Pleier også ha murringer mellom EL og IKM,men dette er liksom annerledes! Har prøvd i over 1 år nå,så venter i spenning;) (Har ei jente på 6 fra får da) PS. Spennende å se da Englefjes;=)
Fru Hormonell Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2010 Blødning rundt EL er visst et tegn på at man er veldig fruktbar den syklusen! (I følge min gynekolog fatktisk) Spennende da Gøy! Det at du føler deg annerledes og,lover jo godt??!!! ))
nurkisimaven Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Jeg må innrømme å si jeg har hatt murringer og rariteter nedi der jeg ikke har kjent før...men jeg husker ikke åssen min Mens var før jeg begynte på piller..begynte før jeg var 16 år og nå blir jeg 23... Skal ha sex etterpå!!! Hvis TR (TanteRød) ikke dukker opp på Ikm (Ikke kommende mens) skal jeg ta en test pga jeg skal ut den helgen om ikke, ut og ut, i selskap hvertfall:)
Oktober-snuppe <3 Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Ja jeg også mente å ha hørt at blødning under EL er ett tegn på at man er veldig fruktbar kjør på!! hehe Ja litt spennende har aldri før hatt denne følelsen før. Er ikke smertefullt, ikke som menssmerter (selv om det er litt likt) bare ekstremt ubehagelig. Nesten som den følelsen man får da man har diare (rødme), bare at jeg ikke har det da.. hehe. Kommer og går i bølgedaler. Sånn omtrent midt i magen, helt nederst. Vært sånn i tre dager.Har såre brystvorter (noe jeg også har hatt i vanlige sykluser), men det er også litt annerledes denne gangen. Er liksom ikke såre da jeg tar på dem, bare da genseren gnisser -på en måte. Håper tegnene hos deg er symptomer da )
nurkisimaven Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Vi skal jo ha sex etterpå... det sies at jeg var mest fruktbar torsdag,fredag, lørdag og søndag..men fredag og lørdag jobbet jeg og var i selskap:( så rakk ikke..å lørdag var jo selve eggløsningsdagen hvis det stemmer da...så jeg tviler..men gjør ingenting:) da er det bedre lykke neste gang?? Sant jenter:)
Fru Hormonell Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2010 Sæcellen kan leve flere dager,så tror ikke du skal tenke på det;=) Tror det klaffer når det skal klaffe jeg..ikke sant? Lenge har dere prøvd forresten? Har mest ilinger i høyre eggstokk jeg da... og litt støl liksom. Kan jo bare være mens som lurer også! Æsj, vil vite NÅ jeg..hi hi
Oktober-snuppe <3 Skrevet 31. januar 2010 #12 Skrevet 31. januar 2010 Hehe, i følge mine venninner så er det flere av dem som har skjønt dem har vært gravide da de har hatt det på samme måte som du beskriver det Litt merkelig egentlig, at det er som er "vanlig" for noen er symptomer for andre. Vi har vel egentlig ikke prøvd enda vi. Alltid hatt regelmessige sykluser og holdt meg til "sikre" perioder. Aldri vært noe krise om det skulle skje noe heller da, men vi bestemte oss for en mnd siden at nå passer det i grunn bra. Og da slutta jeg bare å fokusere på de sikre og usikre periodene. Siden jeg begynte å føle meg helt annerledes, så begynte jeg å regne litt og fant ut at vi har hatt sex ca 2 dager før EL. Litt bittersøtt om vi får det til på første ikke-helt-prøve-forsøk da så mange andre sliter så lenge som jeg har lest om her inne men.. kan jo bare være kroppen min har bestemt seg for å slutte å gi meg vondter hele tiden også
Fru Hormonell Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 31. januar 2010 Om du skulle være gravid,så er jo det bare FLOTT;=) Man kan ikke tenke slik..at andre blir gravid fort osv, og ikke jeg. Man må unne andre lykke,da får man lykke selv! Baste:)
nurkisimaven Skrevet 31. januar 2010 #14 Skrevet 31. januar 2010 Hihi:) Min kjære tror jo jeg er gravid han..han er jo gud vetu;) Vi er inne i første pp:D Dere da?
Fru Hormonell Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har prøvd i over 1 år nå..puuh! Tar på det skal jeg si deg;) Forrige gang satt den på første forsøk,men det er jo 6 år siden. Denne gangen drøyer det altså.. Har mange opp og ned dager,men må bare leve i troen på at det kommer når det skal komme. Men jeg kan love dere..at DEN dagen spira sitter..ja DA blir det FEST;))
nurkisimaven Skrevet 31. januar 2010 #16 Skrevet 31. januar 2010 Skal vi ta en liten presentasjonsrunde her inne?? Kanskje vi kan danne et lite forum etterhvert;) hvis vi får spirer alle sammen!!
Fru Hormonell Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 31. januar 2010 Smart;) Jente 34 år Bor i Akershus Gift 1 barn på 6 år. (Jente,selvfølgelig verdens skjønneste;)) Har prøvd siden okt 2008--Det er jammen meg leeeeeeeeeenge! Har sjekket ut meg og mannen,og alt ser ut til å være tipp topp. Hva mer??
nurkisimaven Skrevet 31. januar 2010 #18 Skrevet 31. januar 2010 Ung frøken?? 22 (23 i år) Bor i Trondheim:) Forlovet (julaften 09) Ingen barn..... Første pp!!! Vet at han kan få, og jeg har hatt SA i 2007. vet ikke om det er noe mer?? hihi
Oktober-snuppe <3 Skrevet 31. januar 2010 #19 Skrevet 31. januar 2010 jente 27 Bor i Oslo Samboer Ingen barn Begynner pp snart
Oktober-snuppe <3 Skrevet 1. februar 2010 #20 Skrevet 1. februar 2010 forresten.. Tok test i dag og den var.... POSITIV )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå