Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen og takk for supre innspill:)

Har ikke turt å teste i dag, og orker heller ikke ta blodprøve. Tenkte kanskje å teste i morgen tidlig hvis jeg ikke har fått mens til da.

He-he AinaW: Tror heller ikke søppelkassa er gravid, må i såfall være innblildt svangerskap:)

Har heller ikke i mine år som prøver opplevd at testen har blitt positiv etter utgått tid, så der er jo litt suspekt.

Vil bare få legge til at vårt første barn var ikke ivf, han ble laget helt "naturlig", på første forsøk:)

Rart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen, ja rart hvordan man må slite noen ganger, har du hatt flere forsøk på søsken?

Ble du gravid på første forsøk rett etter p pille slutt?

Vet at det forskes litt på dette nå, mange bruker p piller i forkant av forsøk nå, jeg lykkes da vi gjorde det.

Skrevet

Ble faktisk gravid på pilla, før vi fikk sønnen vår. Da hadde jeg glemt å ta pilla 1 dag og fikk eggeløsning, men det endte i bo og utskrapning.

Hadde vel vært pillefri i 4 mnd før jeg ble gravid.

Kanskje jeg skal begynne på pilla igjen:)

Skrevet

Testa i dag på rugedag 15 og testen var blendahvit, så da var det over for denne gang. Blir ikke noe 2010 barn på oss....

Takk for all støtte.

Skrevet

å nei, jeg som var så sikker på at det gikk din vei nå! Da har du hatt en kjemisk som man kaller det tror jeg, egget har streifet livmoren..eller kanskje du hadde rester av eggløsningssprøyten? Ønsker deg lykke til iallefall:)

Skrevet

Takk for det stinemin:)

Nå ser jeg bare fram til noen måneder hvor jeg kan leve "normalt". Alt blir liksom på hold når man holder på med disse forsøkene..

Du får også ha så mye lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...