Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rugedag 10 og testet i morges med en billigtest (stav). Den ble ikke positiv, og jeg puttet den i søpla etter ca 3-5 min.....

Da jeg hadde tatt dagens crinone og puttet den i søpla, titta jeg på testen som lå der, og det er en tydelig rosa test strek der!!

Vet jo at man ikke skal stole på resultat som vises senere, men dette er veldig suspekt...

Jeg tok samme test i januar for å avkrefte en eventuelt graviditet før vi startet opp med sprøyter, og da kom det aldri fram noen strek...

(man må jo bare luretitte etter noen timer.. he-he..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER! Jeg er ganske sikker på at du er gravid!!!! Jg har alltid fått en slik etter-positiv test i begynnelsen, så jeg heier på at den blir raskt positiv i morgen tidlig!!!

Lykke til!

Skrevet

Gud! Du må ikke si det så høyt! Ble helt skjelven i knærne her nå:) He-he...

Hjertelig takk for svar! Er spennende dette, fikk satt inn to egg, ett seksdelt og ett firedelt:)

Skrevet

Gleeeeeeder meg til å høre i morgen;)))).....Lykke te:)))))))))))))))

Skrevet

åh, så spennende!!! :))

Du må si i fra hvordan det går! ;)

Lykke til!!

Skrevet

Gratulere så masse!Tror nokk du er gravid ja:-)Det samme skjedde meg da jeg ble gravid me jenta mi..neg test,men etter ei stund plukka jeg den opp fra søpla å da var den positiv:)Venta noen dager å tok ny å da var jeg gravid:-))

Skrevet

Huff, vet ikke om jeg tør å teste i morgen også... Men på tirsdag kanskje?

Prøver å holde meg nøktern enda, selv om jeg "desverre" merker et gryende håp...

Leste på bruksanvisningen at et falskt positivt resultat kunne vises etter en stund, men det har jeg aldri opplevd i mine år som prøver...

Klart dere skal få oppdatering, og takk for de utrolig hyggelige tilbakemeldingene!

Skrevet

Gud så spennende milly vanilla!!

Blir helt dårlig her jeg sitter... Tenker jeg kjøper en ny test i morgen og prøver igjen på tirsdag:)

Skrevet

spennende,vent til tirsdag så skal du se at hcg har steget godt å at testen lyser GRAVID mot deg:-)Lykke til Aliice!!!

Skrevet

Hei, akkurat det samme skjedde meg med billige tester.Du er nok gravid da, jeg har alltid vært gravid når det har skjedd meg, og har vært gravid 6 ganger . Har aldri fått kunstige streker etter tidsfristen hvis jeg ikke var gravid:) og har vel alltid tatt den opp fra søpla for en etter sjekk.. Lykke til

Skrevet

Hjertelig takk for svar stinemin:)

Skrevet

Tja, mine negative tester har vært like blendahvite etter 3 minutter og 5 minutter og 30 minutter og 90 minutter og....-uansett hva slags test jeg har brukt. Men da jeg ble gravid hadde jeg positiv test på rd10. Gratulerer!!!!!

Skrevet

Heisann

Har også lyst til å gratulere deg, dette ser ut til å gå din vei! :-)

Blir spennende å høre når du tester igjen.

Tenk positivt og send masse kjerlighet til magen, det er viktig!

Skrevet

Har opplevd det samme, gikk ikke rette veien med meg da, men det merket jeg fort da den ikke ble sterkere på laaang tid...

Kan love deg jeg har vært testoman, og har sjekket alle testene også etter utgått tid, har aldri opplevd at den har blitt positiv senere uten at det faktisk har vært hcg stigning.

Så jeg tror nok også du er gravid og håper på en strålende sterk test på deg snart :-)

Lykke til!!! =)

Skrevet

Hei igjen!

Har også testet en del de siste årene, og det har aldri skjedd før nei.

Takk igjen for supre svar og innspill!

Skrevet

åå denne tråden var spennende!!*bite negler*:)

følger spent med videre og ønsker masse lykke til og tror du er gravid:)

Skrevet

Bite negler!! Jeg er kommet til andre leddet på fingrene nå...... Føler jeg går rundt i en boble....

Takk for lykkeønskninger:)

Skrevet

Hvordan gikk det Alice? testet igjen?

Skrevet

Hei igjen!

Testet i går morges med en cb+. Så på testen i ca 2 min før jeg putta den i søpla, den var negativ. Ca 30 min senere har jeg igjen tatt min daglige crinone, putter den i søpla og ser samtidig at det er litt utslag på cb.

Leste bruksanvisningen etterpå.... Og der sto det at testen skulle avleses innen 10 min., så da vet jeg ikke om utslaget kom innen de 10 min siden jeg kasta den etter ca 2..

Har ikke testa idag igjen, men nå føles det som om mensen kommer når som helst. Tenkte å teste i morgen på rugedag 14, men har ikke kjøpt noen test. Blir rett og slett kvalm av denne testinga....

Dette er bare helt forferdelig for psyken............

Skrevet

Jeg vet ikke om testen kan bli falk positiv, men den kan bli negativ etter at test tiden er utgått.

Dette må være nervepirrende, jeg krysser fingrene for deg, håper du får en positiv test uten tvil snart!!

Skrevet

Hei igjen, jeg heier fortsatt på deg, at det føles som mensen kommer er jo et symtom,, skal du ta blodprøve?

Skrevet

Ja, vet at det kan være et symptom. Trodde også mensen skulle komme da jeg var gravid med sønnen min for 5 år siden:)

(Tenk, da ble jeg gravid på første forsøk!).

Men det er bare det at når man har prøvd i snart to år, og ikke blitt gravid, så har jeg på følelsen at jeg aldri mer blir gravid...

Skal nok ikke ta blodprøve i morgen, kanskje jeg tar en test på fredag om tr ikke er kommet.

Er bare så lei meg....

Er så fælt å tenke på alt man går igjennom for dette. Vonde sprøyter, ubehagelig uttak, så er det å vente på tlf om man har fått befruktede egg .... Så er det denne rugeperioden, med det gryende håpet...

Og nedturen er så forferdelig stor..

Kjekt å ha dette forumet da!

Skrevet

kjekt med forum ja, du må ikke miste håpet ,husk billige strimler er mer sensitive enn cb, så dumtdu ikke fikk testet med samme type test 2 dager etter hverandre, da hadde du kunnet sammenlignet.At du får frem en svak strek etter en stund på cb må bety hcg mener nå jeg.Mine har alltid vært blendahvite etter på uansett hvor lenge de ligger. vi

lykkes på 1 forsøk i det private , hadde 3 neg forsøk i det offentlige, også lykkes vi på 1 i private igjen( Hausken...)

Krysser fingrer for deg

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt et sted at testen ikke kan bli falsk positiv uansett om man ser på den forsent. Testen trenger nemlig HCG for å slå ut i det hele tatt, og jeg regner ikke med at søplekassa di er gravid (hehe), så jeg ville tatt dette som et veldig positivt tegn. Særlig siden du kastet testen for tidlig.

Testen kan dog bli negativ etter en stund selv om man får positivt utslag, dette er grunnen til at man egentlig ikke skal se på testen etter tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...