☆☆☆ Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Mensen i går, dag 26 (har alltid hatt ca 29 dager syklus, korteste jeg har registrert er 27), blødde "moderat", ikke så mye som jeg pleier første dag. I natt kom ingen ting som vanlig, men det pleier å komme desto mer når jeg står opp, og store koagler i toalettet. Dette skjedde ikke, kun bitte litt blodspor på papiret. Høres dette ut som en festeblødning? Kan jeg være gravid?
☆☆☆ Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2010 Nå kom det litt brun utflod, ikke nytt blod altså.. Er det tåpelig av meg å sitte å håpe? Det var skikkelig blødning i går, med friskt blod..
Carina har to små gull Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Det jeg har lest er at ved en festeblødning kommer det kun en dråpe blod på papiret... Bruker ikke være mye. Men det er jo noen som opplever at de får en mens blødning rundt ikm og har vært gravide. Men slik du beskriver det er slik jeg pleier å ha det 2 dager før tanta kommer for fullt. Men jeg krysser fingrene for at det ikke er hun som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå