husmus &2 Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Noen som husker de? De er i grå ull med blå bord og såle og spiss tupp. Jeg vet en kan få kjøpt de den dag i dag, men hva heter de igjen? Noen som vet?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Tenker du på Nesnalobber?
camilla^ Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Skal du kjøpe disse vil jeg anbefale å kjøpe de lange. De er kjempe gode, jeg har men hu eldste tjuvlåner de hele tiden, og har en misunnellig mann. After ski modellen er litt smalere og ikke så klumpete å gå i som de vanlig, men like varme og gode på føttene.
Mamma´n til lillemor Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Husker jeg hadde sånne da jeg var liten, og mamma hadde like til seg. Hvor får man kjøpt sånne i dag?
fox`y Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 guttan mine har d:) kjempe gode å ha på føttene, å de blir ikke kalde. greit å ha når d er nesten 20 minus hærute.
husmus &2 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2010 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et par til Prompelomp, men fikk veldig lyst på et par selv nå også! Jeg fant en nettside her, jeg innbiller meg at Sko Hagen i Bogstadveien også har de. http://zebra-as.com/lobber.html
har fått lita pia Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 her får man nu hvertfall kjøpt de i skobutikkene..er jo knallgode sko på kalde dager:)vi har alle sammen, bortsett fra gubben..er kjempepopulære på skolen for jenta mi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå