Gå til innhold

jeg er så langt nede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hva jeg skal tenke på for å holde motet oppe...så mye som har skjedd, negative ting...føler meg som verdens største taper...er sykemeldt i snart ett år.....jeg prøver å være god, men lykkes ikke...at det går ann.......måtte bare lufte før jeg sprekker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er bare hodet ditt som har falt av litt. For mange i rundt deg er du verdens beste coretha!

Jeg aner jo ikke hva du tenker på eller grunnene som fikk deg dit, men ta bare en dag av gangen, om det høres uoverkommellig ut, tar man et minutt av gangen. Tenk så flink du er i det ene minuttet, så jobber du deg videre og plutselig har dagen gått og verden ser kankje litt annerledes ut enn når du sto opp :)

Kanskje kan du finne på noe som du vet du er god til-gjør det mange ganger og fortell deg selv hvor flink du er. Om ikke du tror det selv, kan det være vanskelig å vise verden det også.

Stå på!

Skrevet

Det er lurt å ta kontakt med psykolog eller om du har en god fastlege, snakke med ham.

Anbefaler også å ha tett kontakt med jobben! Spise lunsj med kollegaene, stikke innom på en god dag osv.

Det er ikke okei å gå sykmeldt over tid (snakker av erfaring). Det å takle å være utenfor arbeidslivet, er litt av en jobb!

Skrevet

Vet du hva? Jeg er helt sikker på at du klarer å være god!!! Selv om det motsatte skjer.... Er litt nedfor selv innimellom, og merker at det viktigste er å ha noen å prate med! Jeg bruker nettet litt, så send meg gjerne en pm hvis du vil :)

Uansett stor klem!!

Og lag deg noen mål som du vet du vil lykkes med og som du kan feire hver kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...